Staj yapcak öğrenciye para vermek zorunlu mu?

Merhaba arkadaşlar, ben üniversitede çocuk gelişimi okuyorum bu sene kreşte staj yapacağım , anlaştığım kreşteki müdür bir ücret ödeyemeyeceklerini söyledi ama çevremdekiler ödemeleri lazım diyorlar , bilgisi olan yazabilir mi lütfen

Bende 30 iş günü boyunca yorulacağım ve bi karşılığının olmasını isterim tabiki, ücret alabiliyorsam nasıl yapabilirim?

Güncellemeler
+1 yıl
Bana müdür dedi ki “ Özel yerlere gidersen seni sabahtan akşama kadar çalıştırırlar ve az bi miktar para öderler ama burada sadece sabahtan öğlene kadar çalışacaksınız ve yanınızda öğretmenler olacak onlar ne derse yapacaksınız ve çocuklarla ilgileneceksiniz o yüzden biz vermiyoruz”
Staj yapcak öğrenciye para vermek zorunlu mu?
Cevapla