Harçlık çıkarmak için show yapıyorum, kötü bir şey mi?

üni sınavına girdim mezuna kaldım 2 yıl evde tıkılıp kaldım ailem hem harçlık vermiyor hem çalışmama da izin vermiyorlar dışarı bile ayda 2 3 kez falan çıkabiliyorum bende harçlık çıkarmak için show yapmaya başladım birisi önermişti başka çarem kalmadı bu kötü bir şey mi
Güncellemeler
+1 yıl
teşekkürler ya ilk defa çomar olmayan biri gördüm burada hahshshsh
Harçlık çıkarmak için show yapıyorum, kötü bir şey mi?
Cevapla