6 dil biliyorum ama zamanla geriliyorlar, ne yapmam lazım?

Anadilim Türkçe... Bunun yanında okulda çok iyi seviye İngilizce ve Almanca öğrendim. Kendim kursa giderek de orta seviye İspanyolca, Fransızca ve Rusça öğrendim.

Ama zamanla akıcılığımı kaybediyorum. Her gün bu 6 dilde konuşma pratiği mi yapmam gerek? Ne yapmalıyım?

Güncellemeler
+1 yıl
Kendisini gizliye alan kırılgan dayıcım, Goethe Institut ve Toefl sonuçlarım var, eğer kanıt görmek seni rahatlatacaksa gel göstereyim, zaten diğer 3 dili orta seviyede biliyorum. Hayatın bomboş olduğu için yazdıklarımı da siliyorsun, aslında senin yazdığını komple silerdim de komik olduğu için silmeyeceğim. Daha önce de dediğim gibi get a life! :D

Konu hakkında tecrübesini paylaşacak bir polyglot aramıştım ama sanırım yok yine de tüm cevaplar için teşekkürler!
6 dil biliyorum ama zamanla geriliyorlar, ne yapmam lazım?
Cevapla