Merhabalar,
Yoruldum artık çalış çalış nereye kadar. Evlenince çalışmak istemiyorum diye ayrıldı. Acaba o da hatun parası mı yemek istiyordu?😕

Merhabalar,
Yoruldum artık çalış çalış nereye kadar. Evlenince çalışmak istemiyorum diye ayrıldı. Acaba o da hatun parası mı yemek istiyordu?😕

bence hiçbi erkek eşini çalıştırmak için can atmaz ama ekonomik şartlar hem kadın hemde erkeğin çalışmasına rağmen yinede kıt kanaat gecinememesine sebep
asgari ücret 4253 TL bunu ikiyle çarpın 8500 yapar, ev kiraysa borçlar kredi kartı gıda giyim eğitim sağlık haftada bi dışarıda bisey iç ye nası yeter ?
tabi çalışmaktan yorulan birinede hak vermeliyiz ama o zamanda nie şu elbiseyi alamadım nie hep şunu yemek zorundayım nie şu mekanda biseyler yiyemiyorum deme lüxü de ortadan kalkıyor
sırf birinin parası çok diyede onunla evlenilmez
evlilikte önce mutluluk uyum ve huzur gelir ama sırf para için yaşam citanizi bozmamak adına bi Cuzdanla Evlenmeyin
zararlı çıkan siz olursunuz
Yani zorlanacağını düşünmüştür. Benim kanaatim ise evli olsam eşim çalışmak istemiyor ise elimden geldiğince götürürüm. Yani kadın eve para getirmek zorunda değil. Kendi isteği. Nasıl isterse öyle yapsın. Ama şunuda unutmamak gerekir çok zor artık geçinmek
bir kadın isterse çalışır istemezse çalışmaz bir erkekte evlendiği kadına bakmak zorunda kusura bakmayın ama çocuk doğurmak büyütmek yemek temizlik o kadar kolay değil o zmn erkeklerde bunları istemesin madem hayat müşterek o zmn çocuk olmasın biri temizlik diğeri yemek yapsın kimseninde burada boş yapmaya hakkı yok madem karınıza bakamicaksiniz o zmn evlenmeyi kardeşim
Sen çalışmak istemiyorsun diye haksız değilsin. Tutumlu olduğun ev düzeni ve çocuk bakımını sağladığın sürece calismasan da olur. Ha adam da haksız değil. Çalışan kadın istiyorsa ona da saygı duymak lazım.
Cevap
38Cevap
Evet haklı
Troll sorularda bugün bir kadın kendi ayaklari üstünde durmayı biliyorsa seviyorsa değil sevgilisi ,10 yıllık kocası olsa yine kendi ayakları üstünde durmayı seçer
😅😅
Diyecek bir şey bulamadın mi seen :D
Susuyorum😅
SS alayım sen susuyorsun ahahah
Bu fırsatı kaçırma evet😅
Aldım tamam bende :D
Kadının yeri öncelik evidir. İsterse çalışabilir. Evi ev yapan kadındır. Erkek kazanır ailesini korur gözetir. Vel-hasıl prenses kardeşim senin kaderin’e aykırı davranan bir insan hayatında olmaması daha iyidir.
Kalbini ferah tut. 🌺
ne alakasi var hatun Parasiyla, Acaba Siz mi Erkek parasi yemek istiyodunuz?
Ikinci sorum da sizin Emeklilik sosyal ve ekonomik Güvenceniz Olsa ve Aileye katki Yapsaniz Birlikte daha iyi Yol almzmisiniz acaba Bi düsünün?
A aa çok ayıp. Hatununa para yedirmeyen de ne bileyim.
Demi demi. İyi ki ayrıldı😑
🤪
Kadınlar kendi isteğiyle kendi ayakkarı üzerinde durmak için elbet çalışabilir ama bunu bir erkeğin istemesi çok ayıp bence İyi olmuş erkenden kurtulmuşsun
Sen ne iş yapıyorsun
@met96 konu kadının çalışması değil isterse tabiki çalışmalı ki bence çalışmalı zaten ama istemiyorsa zorlayamazsın annen çalışmasaydı baban boşanacakmıydı Çalışırsada çalışmazsada ev işlerini yapabilirsin onu kadın yapıcak diye bir kanun yok Ha sana göre varsa da o zaman erkek çalışsın kadında ev işlerini yapsın kadın hem evi hem işi aynı anda yapmak zorunda değik
Teşekkür ederim
Harbi değişik kadın ya. Günümüz standardı dışında.
Öyle ama o kadar sene okudum. Erkek eline mi bakılır vs diye diye kimse işi bırakmıyor. Olayın kır erkekten çok öte olduğunu görev paylaşımı ekonomik durumlar çocuğun durumu vs ye göre durum değerlendirmesi yapılıp karar verilecek bir şey olduğunu anlayan yok.
@Kriminal_Kalp bende o kadar sene okudum bu beni çalışmak zorunda yapmaz sadece sonsuza dek çalışmak için okumadım kendimi geliştirmek gerektiğinde kendi ayaklarım üzerinde durmak için okudum ki bence erkeklerde aynı düşüncelerle okuyor herkesin hayalinin sonsuza dek çalışmak olduğunu sanmıyorum
Süper yorum
Çok fazla aile kurayım çocuk yapayım diye derdim yok rahat yaşamak istiyorum sadece çocuk yapıp çalışmayan kadınla evlensem daha çok çalışmam daha çok yorulmam gerekir kendim için değil çocuk ve eşim için yaşarım ben kendim için yaşamak istiyorum. Neyse çok fazla yazdım iyi günler dilerim
Ne alaka lan hahahaha erkekler full zorlamaya bırakılıyor ama kadın canı isterse :d İyi ki ekomik kriz oldu da artık çoğunluk çalışan eş arıyor
Eşitlik bu gerektirir insanlıkla alakası yok. O zaman erkekte zorla çalışmasın bak bakalım yüzüne bakan var mı? :d Ben değil şükürler olsun erkeklerin çoğu öyle sonunda kadınlar gibi paragöz olmayı öğrendiler csfsfs
@_BombacıMülayim_ Erkeklerde zorla çalışmasın zaten benim kendi maaşım evi geçindirmeye yetiyorsa kocam çalışmak istemiyorsa zorla onu çalıştıramam Evlilik tek bir çatı altında birleşmektir kadın ya da erkek farketmez şartlar ve isteklerine göre çalışılmalıdır kimse kimseyi zorla çalıştıramaz Ben bir erkek olsam karımın çalışmasından gurur duyardım ama asla zorla çalıştırmazdım erkeklik gururu diye bir şey var sonuçta
Bunlar laf da canım işsiz biriyle evlenmeyeceğini ikimizde biliyoruz. Evet kadınlık gururuda var ben yatayım kocam beslesin diyenlerin gururu nerde acaba
Abi zihinde evlilik-para-çalışma-eşlerin rolü- istişare gibi kavramları çözmüş. Tak tak yani hanım efendi 😊 o taşlar gediğe çoktan konmuş. O yüzden ne sorarsan sor. Helal 😊👍🏻
Tabi ayrılır, adamın bütün hayallerini yıkmışsın. O da çalışmak istemiyordu. Karım çalışır ben yerim diye düşünüyordu
Ya nie kiza yuklenmissiniz ya cogu calis onun parasini mi yemeyi dusunuyodun gibi seler yazmis nie kari parasi yiyen kocalarda yok mu biniiz hem evde hem disarda mi calissin tamam evin tum isine ortak olsun bu kizda calissin ama cocuk istemicek ozaman isler dehisir
Gordugum en saçma bir neden kadınlar evde güzeldir çalışanı da güzeldir kadının görevi eve bakmaktır kölelik ya da çalışıp kocasına para getirmk değil bide istemiyor sa zorla calis söylenmez
kişisel tercihler bunlar, adam olgun biriymiş yalan söyleyip seni oyalayabilirdi uymayınca ayrılmış hemen
Parasınıda yemeyeceksem neden kocamm haksız tabisi😏
Maddi durum yüzünden geçinemezsiniz diye ayrılmıştır
Artık erkeklerde çalışmayan kadın istemiyor.
Evlenin borcunuz falan illaki olur biraz daha dayan 1/2 sene çalışma
Yani devir belli iki kişi de çalışmadan karın tokluğu bile mümkün değil artık
Sende benim gibi yaşı büyük bir erkeğe bak hayatını yaşa yıllardır çalışıyordum bıkmıştım artık. Zaten eşimde çalışmamı istemiyor kankalarimla geziyorum bütün gün
Koca parası yemek isteyen sensin bence adam sen çalış ben yatarım demediyse sorun sende neden bir erkek senin ekonomik yükünü bir ömür çeksin
İyi yapmış baştan anlamış senin yancı biri olduğunu durumu iyiyse okay ama değilse bence akıllı erkek
Hatun parası yemek değildir ülke şartları gereği tek yetememektir. Destek olmayacak olanla neden olsun?
Haklı seni beslemek zorunda değil. Sen onun parasını yemek istiyordun galiba
Evin erkeği sen ol hanımı da ben olayım dedi mi bari 😃😃
Parazit, asalak canlı sevmek istememesi normal değil mi?
Haklı adam bu devirde evde oturup napıcan zamlar almış başını zaten
haklı evlilik ortak bi şey neden tek başına çabalasın ki
Çalışmayan insan boş insandır gözümde, parası bile olsa çalışmalı bir insan. Adam haklı ayrılmakta.
Lafa gelince biz ayaklarımızın üzerinde durabiliriz, bir erkeğe ihtiyacımız yok diyen de sizlersiniz. Noldu rahata kavuşunca çalışmak zoruna mı gitti?
Haklı evet ben bakmak zorunda değilim kimseye ben de ayrılırdım
o kadar okul okumuşsun boşuna mı yahu :)
😅😅
Değil tabikide Bir bayan Çalışıp Çalışmaması Karar veremez
Şu günümüz şartlarında karı-koca beraber çalışmalı yoksa geçinemezsiniz
Istedigin hayat standartları ve elemanin mali durumuna gore degisir
Sen boş ver haklimi diye dusunmeyi kurtulmussun mutlu ol
Bunu dedin diye mi bitirdi yoksa başka sebep mi acaba
ne alakası var şu devirde tek kişinin çalışmasıyla ev geçinmiyor ayrıca neden kendi ayaklarınız üstünde durup kendi paranızı kazanmak yerine illa başkasından para bekliyorsunuz ki
Yapmaz o öyle bir şey. Kral adamdır
Dandik bir adamdan kurtulmussun
Maddi durumuna göre değişir
Hayat müşterek ama zorla da çalışamazsın
Soruda Fake kokusu var lan
Erkeklerin haklı çıktığı nerede görülmüş
İnanmam :D
Haha😅🍁🍁
🍁
Öyle ayrılık sebebi mi olur yahu
Haksız
Haklı ve ya haksız değil
Tercih
Öyleymiş
bence haklı
Evet
Güzel bahaneymiş. sevdim.
Olabilir
Evet haklı
haklı
Haklı
Haksız
mundar olmuşsun mayk
Haklı.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?