Cevrenızde bu bolum sehır veya unıden mezun olan okuyan var mı eger varsa bılgılendırırsenız sevınırım?

merhaba bu yık nasıpse unıversıte ve bolum olarak halkla ılıskıler ve reklsmcılık sakarya unıversıtesını dusunuyorum bolum unıversıte ve sehır hakkında gelecek acısından da dusunursenız goruslerınız nedır 2. olarak ıse dırekt ege reklamcılık

Cevrenızde bu bolum sehır veya unıden mezun olan okuyan var mı eger varsa bılgılendırırsenız sevınırım?
Cevapla