YKS yolunda gitmedi, babam ikiyüzlülük yapıyor. Ne yapmam lazım?

ben 12. sinifi yeni bitirdim ve yks ye girdim normalde derslerim iyiydi ama ayt de bir seyler yolunda gitmedi ve istedigim bolum icin yeterli sayida isaretleme yapamadim sonra babam butun sene icinde zaten cok baski yapiyordu ama simdi daha fazla yapmaya basladi bugun arabadayken ben sana aylik kac bin tl harcadim sen yapamadin gozumun onunde deneme cozmedin burnunun dikine gittin hicbir halt yapamiyorsun yok iste ayt de 65 yapiyordun noldu yapamadin vs diye bagirdi bana bir suru sonrasinda kocluk almak istiyorum eger mezuna kalirsam dedim yok iste ben sana rehnerlik yaparim senin kafan calismiyordu -okul 3. suydum- soyle de boyle de sonra teyzeme bu zaten kazanamaz falan dedi ama ben sinsva girerken kesin kazanacaksin falan diyordu iki yuzluluk yapti resmen ben babamla bas edemiuorum ne yaomam lazim

YKS yolunda gitmedi, babam ikiyüzlülük yapıyor. Ne yapmam lazım?
Cevapla