Arkadaşlar tıp fakültesini bıraktım ve markette kasiyerim sizce bunda şaşırılacak bir şey var mı, varsa neden?

Arkadaşlar ben ilkokul 5. sınıftan beri doktor olmak istiyordum. Hedefim hep doktor olmaktı ve 3 yıl önce girdiğim yks sınavında Pamukkale üniversitesi Tıp Fakültesi'ni kazandım. 1. sınıftan sonra da hayallerim suya düştü. O kadar çok zor bir bölüm ki.. Sürekli ders çalışmanın yanı sıra okuduğunun hepsini ezberlemen gerekiyor, yanmış, cinayete kurban gitmiş cesetlerin üzerinde bile eğitim alıyoruz ve öyle ben yapamam bakamam yok hocalarda çok otoriter. Uykusuzluk, aşırı stres, saç dökülmesi başkalarının hayatını kurtarayım diye çabalarken artık yavaş yavaş ben hasta olmaya başladım. Sosyal hayat zaten 0. Ailem uzakta Ankaradalar Anca telefonla teselli ediyorlardı. En sonunda geçen yıl Tıp Fakültesini bıraktım. Çok düşündüm istediğim meslekti ama böyle de yıpranamazdım. Belki bırakmasaydım ciddi hastalanacaktım. Şimdi de markette kasiyerim. Pişman mıyım? Onun cevabını bende bilmiyorum. Tabii herkes şaşırıyor. Kafayı mı yedin sen? Doktor olmak varken markette kasiyer mi oldun? Ne çabalarla girdin Tıp bırakılır mı? Ne yapsaydım başkasını kurtarayım derken ben mi hasta olsaydım?

Arkadaşlar tıp fakültesini bıraktım ve markette kasiyerim sizce bunda şaşırılacak bir şey var mı, varsa neden?
Cevapla