Yaşıtlarım ile okumadım, bu beni hayatıma olumsuz yönde etkiler mi?

Ben 2001 doğumluyum hep 2002 tayfa ile okudum okul hayatım boyunca. Benimle yaşıt insanlar 2019 mezunu ben 2020 mezunu. ( İlkokulda yaşı bizden büyük olduğunu söylediği kız vardı ) sizden büyüğüm dedi. Bu nasıl oluyor. Kızın ilkokul da dersleri çok iyi diye hocalar üst sınıfa geçirdi.
Yaşıtlarım ile okumadım, bu beni hayatıma olumsuz yönde etkiler mi?
Cevapla