İş yerindekiler, "şikayet var, asık suratlı çalışmadan rahatsız olmuşlar" dedi. Çalışırken 7/24 sırıtmam mı gerekiyor?

Bir markette çalışıyorum. İş yerindeki sıkıntılar ve anlaşamamazlıklar yüzünden İstifa dilekçemi verdim, 2 hafta sonra çıkmış olucam. Bugün iş bitince iş arkadaşlarımdan biri geldi ve bana birkaç müşterinin asık suratlı işçilerden şikayetçi olduğunu söyledi bana. İnsanlara asık suratlamı hizmet ediyorsun dedi, ne alaka dedim. Bak bu gelen 2. Şikayet, her şikayet geldiğinde sen oluyorsun iş yerinde dedi. Ne malum benden şikayetçi oldukları dedim, ayrıca madem böyle bir şikayet söz konusu ilk şikayet geldiğinde niye bir şey demedin dedim. Ben bilmem, şikayet var dedi. Hayır yani napiyim, 7/24 pişmiş kelle gibi sırıtıp müşterinin tatmin olmasını mı istiyim? Çok saçma bir konu. Ben şahsen sırf istifa ettigim için bilerek yaptıklarını düşünüyorum. Sizce?
İş yerindekiler, "şikayet var, asık suratlı çalışmadan rahatsız olmuşlar" dedi. Çalışırken 7/24 sırıtmam mı gerekiyor?
Cevapla