YKS yüzünden ailemle kavga ettik, kim haklı?

YKS stresi zaten ayrı bir dertken şimdi ailemin baskısı ortaya çıktı. Dis hekimliği okumak istiyorum ama ailem tıptan başka bölüm okuyamazsın diyor. Ben doktorluğu seviyorum ve bu konudan yana sıkıntı yok. Ama dis hekimliğini kendime daha yakın hissediyorum. Ailem diyor ki tıp devlet işi en garanti meslek diyor ama dis hekimliğinin iş güvencesi yok ataması yapılmıyor ve önü kapalı diyor. Hangi parayla kendine muayene yeri açacaksın onun malzemeleri çok pahalı diyorlar. Eğer devlette çalışmazsan ortada kalırsın ve tıpı kazanamazsan mezuna kalacaksın diyorlar. Dis hekimliğinde seni okutmayız pişman olursun diyorlar. Bütün moralimin içine edildi. Ne yapacagim?
YKS yüzünden ailemle kavga ettik, kim haklı?
Cevapla