2 yıllık kontrol ve otomasyon mu yoksa mekatronik mi? tecrübeli var mı lütfen yardım edin :(?

sizce hangsii neden acaba ? yardım lütfen?
Güncellemeler
+1 yıl
kimse yokmu?
Güncellemeler
+1 yıl
yardımcı yokmu?
2 yıllık kontrol ve otomasyon mu yoksa mekatronik mi? tecrübeli var mı lütfen yardım edin :(?
Cevapla