Mezuna kalacağımı annemi üzmeden nasıl söylerim?

3. Sınava girişim olucak. Sayısalim çok kötü ne kadar ugrassam da yapamadim ve yarin da yapamayacagimi biliyorum. Ezberim iyi ve sozel derslere daha yatkınim aslında. Ama bazı sebeplerden dolayı hep sayisal icin ugrastim. Simdi son kez mezuna kalip sadece esit agirliktan hazirlanmayı planliyorum, kendimden ilk defa bu kadar eminim. Ama anneme nasıl aciklayacagimi bilmiyorum. Sinirlenip kizacagindan vs degil. Oyle biri degil cunku annem, anlayişlidir. Sorun da burada, bu kadar anlayişa ragmen tekrar mezuna kalacagimi nasil soyliycem. Bana hep çalış, olmazsa da yapacak bir sey yok diyor. Benim icin calisip didiniyo, test kitaplarina onlarca para veriyo, bir dedigimi iki etmiyo. Ama ben cok calismama ragmen yine yapamiycam. Emeklerini boşa cikarmiş olucam. Aslinda dedigim gibi benim icin sene kaybiymiş, mezuna kalmakmış vs sıkıntı degil. Cunku ilk defa kendimden bu kadar eminim (mezuna kalip ea yaparsam iyi bir sıralama ve bölüm kazanacagımdan). Ama işte annemi uzucem diye içim içimi yiyor. Aslinda soyle bir durum var, illa ki üzülecek ama sonrasinda zaman geçtikce o da alisicak uzunutusu geçicek ve tekrar calismaya basladigimda netlerimi vs yukselttikçe bu kez başarabilecegime inandiricam biliyorum. Buna eminim. Ama işte bu sürecin başı sıkıntı. Ben her stresi sıkıntiyi cekerim sorun degil, ama anneme bunu en az üzecek sekilde nasil soyleyebilirim bilmiyorum. Belki "2 sene calisip yapamadin, yine yapamazsin" , "simdiye kadar aklin nerdeydi de sayisalı birakip ea yapmadin" gibi seyler düşünebilirsiniz ama durum gercekten sandiginiz kadar basit degil, arkaplanda bir sürü geçerli sebebim var. O yüzden lütfen kırici yorumlarınızı kendinize saklayın🙏
Mezuna kalacağımı annemi üzmeden nasıl söylerim?
Cevapla