Annem hocalarımla konuşmak için üniversiteye gelmek istiyor. Ne yapacağım?

Hocalar düşük not veriyorlar diye *hocalarınla konuşmaya geleceğim* diyor rezillik ya orası ilk okul değil hem beni hem kendini rezil eder, anlatıyorum anlamıyor ne yapmam lazım sizce?

Güncellemeler
+1 yıl
İlkokul* otomatik düzenlemiş
Annem hocalarımla konuşmak için üniversiteye gelmek istiyor. Ne yapacağım?
Cevapla