İş yerinden sürekli benim hatamın göze batmasından sıkıldım, ne yapacağım?

Kıdem olarak asistanlar arasında en kıdemli benim ancak iş yükümde cok. Bugün bir arkadasin ablası gelmisti, yanında da ark çocuğu. Onun yanında bile sesli sesli bana geri bildirim vermeye çalıştılar. Yeni gelenlere olsun, sonrakilere olsun hep bir tolerans tanınıyor ama bana karşı özel bir birlik var ben düştüğümde birbirlerine göz devirip bakmalar kaş göz yapmalar
İş yerinden sürekli benim hatamın göze batmasından sıkıldım, ne yapacağım?
Cevapla