İş yerime istifa ettiğimi söyledim, aramızın iyi olmadığı arkadaşım benim yüzümden mi bırakıyorsun dedi. Neden söyledi şimdi bunu?

Gerek o arkadaşımla, gerek başka kişilerle çok sıkıntım oldu, iş yerinde beni azarladılar, mobbing oldum, çabuk ol derken beni çok küçük düşürücü şeyler söylediler. Dün yanıma geldi, işi bırakıyormuşsun, son iş günün ne zaman, işten ayrılınca ne yapacaksın, başka iş ayarladinmi kendine falan diye sordu durdu. Çok muhattap olmak istemedim, cevap vermek istemiyorum dedim sustu. Birkaç saat sonra geldi, bu sefer de en çok kim seni iş yerinde rahatsız edip burdan bıktırdı, zaten istifa ettin bana söyleyebilirsin dedi. Niye durup dururken bunu sordun şimdi dedim, bilmek istiyorum benim yüzümdense söyleyebilirsin dedi. O konular hakkında konuşmak istemiyorum dedim. İstifa dilekçemi verdiğimden beri herkes garip davranmaya başladı. Bunun sebebi ne sizce?
İş yerime istifa ettiğimi söyledim, aramızın iyi olmadığı arkadaşım benim yüzümden mi bırakıyorsun dedi. Neden söyledi şimdi bunu?
Cevapla