Yarıyıl ortalaması 1.80 in altında olunca ne oluyor?

Gno’m 2.67 ama dönem ortalamam 1.77 bu durumda dönem tekrarı mı yapacağım? Yoksa herkes gibi ders alabilir miyim gelecek yıl
Yarıyıl ortalaması 1.80 in altında olunca ne oluyor?
Cevapla