Merhabalar, Bazen çalışırken yoruluyorum ve bunu diyen bir sevgiliye hayır demezdim diyorum🙄 Biraz da biz koca parası yiyelim ne olmuş yani😅 Neyse ben, bana her zaman yettim. Hep yeterim😏
Eğer sevgiliniz 'Evlenince çalışmana gerek yok, benim kazancım bize yeter.' deseydi ne cevap verirdiniz?
Bunun bi değişik versiyonu olan "sağda solda asgari ücretle çalışacağına gel benim işyerimde dur" u duydum bana zerre mantıklı gelmiyor. 3 yıldır bi bölüm için emek veriyorum seneye mezun olacağım önüm açık. Yani asgari ücret bile olsa insanın kendi parasını kazanması kadar özgürlük veren bi duygu yoktur. Kimseye ağız yüz eğmek zorunda kalmazsınız üç kuruş için. Belki o öyle biri değil dersiniz ama şu an için öyle değil. Kimse sırtında ömür boyu taşıyacağı bir yükü istemez. Yük olarak görmüyorum dese bile bunu düşünür.
Ben memnun olurdum bu düşüncesinden ama çalışmaya devam ederdim çünkü dünyanın binbir türlü hali var. Allah korusun başına bi şey gelse hastalık vs yuvamız ve çocuklarımız için hazırlıksız yakalanmak istemem. Ama kendimi yormadan, yıpratmadan çalışırdım. Hem sigortam devam etsin hem de az bi katkım olsun bi meşgalem olsun şeklinde.
Kacinci sevgilisiyim onun o onemli para mara umrumda degil dusunuruz ilerde onlari ilk tek ve son sevgilim esim her seyim canim bitanem insallah masallah olacaksa ben de onun ayni sekilde oyle olacaksam otesi bir sekilde hallolur sonuc itibariyle aptal hemcinslerim istisnalar haric hic de evlilige yeltenecek varliklar degil ta ki en son birinde takili kalana kadar ya da evlenecegim askim seninle diye martaval okumayacak disi kisisi karsilarina cikana kadar
Erkek olsaydım ben de böyle söylerdim o yüzden evleneceğim kişinin bunu söylemesi normal gelir. Çocuk olunca zorunluluk olmadıkça çalışmam. Çocuklar büyüyünce işime devam edebilirim. Zaten ailede erkeğin kazandığı para temel ihtiyaçlara yetecek düzeyde olmalı, kadının kazandığı da ekstra lüksu ya da birikimi sağlamalı.
Önemli bi bölümden mezunsam kabul etmezdim. Ama kıytırık bir yerlerde çalışıp 2 kuruş için milletin ağız konusunu da çekeceksem. Niye olmasın, hem evimin kadını olurum hemde kendimi geliştiririm istediğim zamanda istediğim işi yapacak seviyede biri olmaya çalışırdım. Hayatta ne olacağını bilmezsin tabi
Ben yine çalışırdım. Ben çalışmadan duramam ki. 😀 Olay benim için para mevzusu değil zaten. Nerede hareket orada bereket. İnancım da bunu gerektiriyor. Erken kalkan her daim yol alır.
Onun bu düşüncesi ve bana olan sevgisine saygı duyarım ve bunu ona söylerim ama çalışma konusunda ki kararımı ona söylerim. Yani ben de çalışarak ona destek olmak ve onun yorgunluğunu, yükünü paylaşmak isterim.
Yarı yolda bırakmayacağı ne malum eve kapanmak istemezdim mesleğim olması lazım ayriyeten çalışmak insana özgüven katıyor bence kendi ekonomimi sağlamam gerek hiç kimseye ekonomik olarak bağlı kalmak istemiyorum
Güçlü kadınlara ülkecek ihtiyacımız var. Ben ve eşim çalışıp evlendik o bebeğimizden sonra çalışmaktan soğudu. Helali hoş olsun ben çalışıyorum çalışırım lakin para pul oldu geçim imkansızlaştı kara kara düşünüyorum🤔
Kariyer olmasi ciktigin zaman is bulabilme imkani olmasi her kadin icin olmasi gereken iyi birsey. Tabi istersem evlenince calismam kocamda isterse. Ama kavga edilince yüze vurulacaksa ya da baskasina muhtac olacaksam kendim calismayi tercih ederim
Herkes kendi kazancını elde etmeli kimse kusura bakmasın kocanın sadece eve bakmasi dönemi geçti. cocuk olursa o müstesna yoksa çalışmayan ataları üstünde durmayan kadınla da erkekle de yaşam sürmez erkenden biter
Kadın dediğin kendini geliştirmeli. Rol model bi anne olmalı aynı zamanda evi çekip çeviren. Erkekte kadının iş yükünü azaltmaya çalışmalı. Zorunluluk yoksa kadının çalışmasına karşıyım ben. O da zaten çok sınırlı alanlarda.
Hayır böyle bir şey kabul etmem aynı şekilde çalışmayan kadını da hayatıma almak istemem. Benim kazancım bize yeter diyen erkeği anlamıyorum bırak çalışsın deli misin kadına çalışma demek nedir
Kendi ayakları üzerinde duran kadını ileri ki zamanlarda kimse yıkamaz. En ufak bir sıkıntısında istediği yerde iş bulup hayatına devam edebilir. Böyle kadınlar daima güçldür.
Öyle der sonra köle gibi davranır o yüzden insanın kendi parası gibisi yok hem ben boşuna okumadım onun kazanacağı 3 kuruşa muhtaç değilim kendim çalışır kazanır harcarım 👌👌