2. sınıfım 1. dönem ortalamam 1.40 gano 1.96 sınıf tekrarı yapmam gerekir mi?

Daha 2. dönem notları girilmedi ama finallerim iyi geçmedi ne yapacağımı bilemiyorum sınıf tekrarı yapamam aileme söyleyemem
2. sınıfım 1. dönem ortalamam 1.40 gano 1.96 sınıf tekrarı yapmam gerekir mi?
Cevapla