Siz olsanız öğrencinin notunu yükseltir misiniz?

Bir ögrenci bütün derslerden 100 benim dersimden 97 almış. 4. Sinif öğrencisi. Gidip öğretmenine beni söylemiş. Öğretmeni de gelip beni tehdit eder gibi konuştu ailesiyle biz sorun yaşarız notu yükseltin tarzında. Diğer öğrencilerden de bir iki puan isteyen oldu haksızlık olur dedim vermedim. Şimdi bu öğrenciye de not vermek istemiyorum. Yaptığı şımarıklık çünkü. Ve bana baskı yapar gibi nto istenmesi de hoşuma gitmedi siz ne düşünüyorsunuz.
Siz olsanız öğrencinin notunu yükseltir misiniz?
Cevapla