İş yerinde kimse benle konuşmuyor. Çok üzülüyorum. Ne yapmalıyım?

Arkadaşlar yeni basladıgım iş yerinde kimse benle konusmuyor yemege bile tek gidiyorum konusmaya calısıyorum ama yanaşan yok. Cok üzülüyprum napmalıyım?
İş yerinde kimse benle konuşmuyor. Çok üzülüyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla