19 Yaşındayım bir eczanede işe başladım işimle ilgili sorunlarım var ne yapmalıyım?

Eczaneye başlayalı 2 ay oldu şu an için çok fazla bir şey bilmiyorum yani biraz biraz kavramaya çalışıyorum ama sorunum şu sabah 9 da eczaneyi açıp akşam 7 ye kadar sadece temizlik yapıyorum ne bir bilgisayar işi ne reçete girmeyi biliyorum sadece temizlik yaptırıyor çok bunalmaya başladım sürekli gelen müşterilerden biri temizlik daha bitmedimi dediğinde daha 1 sene öyle takılır o sonra öğretirim demişti. Haftalık 400 tl alıyorum şu an için zaten işi çok bilmediğimden bir şey demiyorum ama daha sigortam bile yapılmadı napmalıyım sizce
19 Yaşındayım bir eczanede işe başladım işimle ilgili sorunlarım var ne yapmalıyım?
Cevapla