Arkadaşlar hemşireyim , ayrıca hukuk 2 öğrencisiyim. Hayalim eski liseme gidip öğrencilere nasıl çalışmaları gerektiğini anlatmak onların sorunlarını dinlemekti. Sizce müdürüme yazsam uygun zamanda böyle gelip öğrencilere küçük seminer vermeyi teklif etsem saçma mı olur?
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Evet saçma olur. Daha kendin öğrencisin neyi ne kadar biliyorsun da millete seminer veriyorsun.
Öyle değil nasıl ders çalışılır gibisinden 😇
Yine de saçma olur. Yanlış anlama senin özelinde söylemiyorum ama ülkede ki en büyük problem bu. Belli bir konuda yetkin olmayan insanların sürekli birilerine ders vermesi. Yani sen bu konuda uzman mı sayıyorsun kendini?
Hayır yanlış anlamadım uzman değilim ama bu süreçleri birebir yaşamış birinin anlatması daha iyi olur. Sonucta rehber öğretmenler bu sınava girmiyorlar. Öğrencinin halinden öğrenci anlar. Tabi fikrinize saygı duyuyorum zaten bu soruyu farklı görüşler duymak için sordum illa benimki doğrudur diye iddiam yok
Bu ülkede o sınavlara girmeyen hazırlanmayan kimse neredeyse yok. Herkes o yollardan geçiyor. Bence daha yetkin olduğun konulara eğil.
Herkes giriyor ama maalesef herkes hukuk kazanamıyor :) teşekkür ederim yorumlarınız için
☺️ Bence kesinlikle vermemelisin şu anda emin oldum
Bence başkalarının başarılarıyla gurur duymayı öğrenmelisiniz 😇 utanılacak bir şey değil bu :)
Başarı? Göreceli bir kavram. Her insan öğretmenlik kazanabilir ancak her insan çocuk eğitemez. Son söylediğin cümle sebebiyle birilerini bir konuda eğitebilecek birisi olmadığını düşündüm. "Kişisel düşüncem". Saygılar.
Benim de sizin gibi arkadaşlarım vardı. Kimsenin başarısından haz etmeyen , olamadığı konumdaki insanları eleştiren. Ama hepsiyle bağlantımı kopardım. Çünkü ben insanlara faydalı bir birey olmak istiyorum. Sınıfa mezun olup gelenler başarılarını anlattıklarında ben daha azimleniyordum onlara hayranlıkla bakıyordum. Bir işte çalışarak sınavı kazanmak kolay değil. İnsanlar sadece günde 8 saat çalışarak belki bu sınavı kazanıyor ama ben hem hastalara baktım hem sınavı kazandım bu çok onur verici bir şey. Allah kimseye kıskançlık vermesin zor iş
Yaptığınız yorumlara da kırılmadım kırılacak biri olsaydım hemşireliği devam ettiremezdim gün içinde nelerle karşılaşıyoruz ☺️ ama bu kadar kötü kalpli olmanız size zarar verir iyi günler
Kendi adıma konuşabilirim sadece. Lise hayatım boyunca gram ders çalışmadan, üniversite sınavına gram hazırlık yapmadan 4 yıllık bir fakülteyi rahatlıkla kazandım. Bu beni üstün zekalı mı yapıyor? Mükemmel kusursuz mu yapıyor? Hayatta başarı kıstası bir üniversite kazanabilmek mi? Dünyayı değiştirecek işler yapmış gibi konuşup imkansızı başarmış gibi davranıp insanları kıskançlık ile suçlamak çok komik. Nasıl bir ego bu.
Bak farkında mısın ben benim gibi öğrencilerle konuşmak istedim. Başarı görecelidir. Hiçbir okul okumamış insan da hayatta çok başarılıdır. Ben üniversite sınavında başarılı olduğum için insanlara birşeyler katmak istedim. Zaten ülkemiz sınav sisteminde hiç çalışmadan da üniversite kazanıp okuyabilirsin ama belli bölümler için derece yapman gerekir. Ben öyle 3-5 net yapan biri değildim sınavların nasıl çözüleceğini masa başında saatlerce nasıl kalınacağını bilen birisiyim. Bunları mesela sen bilemezsin bu yüzden sadece başarı hikayesini anlatmak istemek ego değildir belki o hikayeden kendine pay çıkaracak öğrencilerimiz vardır.
Ok.
Yok canım niye saçma olsun. Seve seve kabul ederler bence
Acaba hani ne oldun sanki kazanmakla derler mi. Bazı arkadaşlarım kazandın davranışların değişti falan diyorlar da.
Hemşiresin ve hukuk okuyorsun daha ne olsun. Güzel mesleklerin olacak biraz havan olsun zaten boş ver
Yarın yazayım mı o zaman. Hocam sizin okula gelip tecrübelerimi öğrencilere aktarmak isterdim olursa gibisinden.
Yaz. Olmaz derlerse de kendileri bilir senlik bir şey olmaz
Cok tesekkürler
Saçma. Sanki doktorsun, hemşireliğin neyini anlatacaksın?
Ne alaka? Hukuk okuyorum derece yapmış biriyim eşit ağırlıkta hukuk birinci sayısalda tıp birinci
Off kes ya hemşiresin sen hemşire. Sanki gs bilkent koç hukuk okuyorsun💩🖕🏻
Senin gibiler anca b*k atar :) zavallı seniii :) hemşirelik kadar kutsal bir meslek var mı? Gurur duyuyorum hemşire olmaktan. Keşke sen gitsen de biz de seninle gurur duysak. Ama maalesef zeka seviyeni burada belli ettiğin için ösym seni kapıdan bile almaz :D
İnsta adını yaz sana seminer verirken foto atacağım 😂😂😂 belki zekanda bi ilerleme falan olur
Derma asistanıyım kumda oyna
Oynayalım beraber teyzeciğim. Tıpa puanım yetiyordu hukuk yazdım al şimdi hangi duvara ağlıyorsan ağla teyzemm. Tek bir günün bile boş değil üzüldüm sana hayatı sadece doktorculuk oynamak sanıyorsun :) Instagram hesabını ver sana ösym derecemi de atayım susarsın belki utanıp :Dddddd
Yani yok artık. Sen benle nasıl kendini kıyaslama cüretinde bulunabiliyorsun? Sanal alem saçmalıkları iş yerinde hocam hocam diye peşimizde dolanan tipler burada ahkam kesiyor. 😂🤮
AHAHAH Sesli kahkaha attım kusura bakma :) kimse kimsenin peşinde dolaşmıyor he sizin hastanede öyle olabilir ablacım ama burada öyle değil :) at hesabını atayım sonucumu diyorum cesaret bile edemiyorsun. Atamıyosan fake aç at ben sana ordan atayım da sus allah aşkına :D siz isteyen herkesi doktor olamadı sanıyorsunuz da o iş öyle değil. Senin rezil hayatını 6 senedir bildiğim için tıp değil hukuk yazdım. Sanal alemse git gerçek hayatında takıl yorma kendini o zekanı falan faydalı şeylere harca :) aynı sıralamayı yaptık belki gelip boş beleş konuşuyorsun şakamısın sen :) neyse benim BOŞ vaktim pek yok dediğim gibi sen de git edep ahlak falan öğren buralarda gezme. Sen kimsin senle kendimi kıyaslıcam 🤣🤣🤣🤣
Ya sen kimsin kendimi ne sanıyorsun boş insan. 😂 aynı sıralamayı yaptık aynen marmara tıpa puanın yeterken hemşirelik okudun. Ayrıca tus’ta da derece yaptın😂 senle tartışmak anlamsız denginle muhatap ol
Zeka gelişen bir şey ben 2011 de sınava girdim ama belli ki senin zekan pek gelişmemiş. 2011 deki üniversite sınavıyla 2021 deki sınav bir değil sen dört işlemle tıp kazanırken ben bu dönemde hukuk kazandım. Neyse sana laf anlatılmaz nasılsa anlayacak kapasitede değilsin :) :) hayırlı işler doktor ablam :)
Doktor olmuşsun ama belli ki insanlığından götürmüş :)) tek etiketin doktor olabilmek demek ki insanları bu şekilde hor gördüğüne göre :))) kız gayet ılımlı konuşup faydalı olmak için bir şey danışmış. Onun üstünden egonu tatmin etmeye çalışmanda ayrı eziklik.
hayır bence hiç saçma olmaz hatta mutluluk duyar kendi öğrencilerinin bi şeyler başardığını görmek yeni öğrencilerine tercübesini aktarmasını kesinlikle yap bende gurur duydum şimdiden seninle
Teşekkür ederim 🌼 tamam o halde yarın sabah yazayım. Boş günüm pazartesi benim için de gurur verici bir şey olur
kolay gelsin şimdiden başarılar
😇
hukuk için erken bence. henüz avukatlık stajı bile yapmadan böyle bir şeye kalkışma bence..
Yok gayet anlamlı çok iyi olur
Sağlık konusunda bir şey danışabilir miyim?
maalesef.
Yetersizsin.
Ben bunu sormadım ama teşekkürler vakit ayırdığınız için
Yetersiz olduğun bir konuda seminer vermek istemen saçmalık.
Seminer derken bir sınıfta söyleyşi tarzı sanırım yanlış anlaşıldı.
Benim hatam
Hemşirelik konusu neyse de Hukuk konusunda çok fazla yerersizsin.
Teşekkür ederim :₺
Rica ederim:€
Saçma
Hukuk