Şimdiye kadar hep takdir alıyordum ama sanırım bu dönem teşekkür alacağım çok kötüyüm?

Herkes benden yüksek alıyor okulda son 10 kişinin içindeymişim ne yapmalıyım güzel lise kazandım diye boşladım sanırım ne yapacağım
Şimdiye kadar hep takdir alıyordum ama sanırım bu dönem teşekkür alacağım çok kötüyüm?
Cevapla