AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
144Cevap
Aynı dert bende de var :( yas 26 hala memurluk iş ev vs... eş de yok sevgili falan durum kötü
Herkes evlenmek zorunda mı? Bu neyin kafası? Hatta bir zahmet su evliliklerin bir kuralı olsun. Her onune gelen evlenmesin. Aynı şekilde çocuk yapmanın da.
Saçma değil sen kendi kendine kuruntu yapıyorsun insanlar var 30 40 yaşına geliyor evlenemiyor.
Senin yaptığın değil herkesin yaptığı sacma, evlilik şart değil, hiç olmayacak da değil...
Evet nasıl yaparsın bunu! O kadar yıl evlenmek için okudun! Meslek sahibi olup napacaksın? bul kocayı kır dizini otur evinde çocuğununda verirler eline yaşa git işte fazlasına gerek yok.
ögretmenlık guzel ama atanmak cok zor
Benim cv ehehehe kendine yatırım yap boş ver başkasını
Kpss ile uğraşan geç evlenir ataninca hiç begenmiyorsun bu arada ahsha
Niye
@48382727 hangi kurum istiyorsun atanirsan yaz bana 😉
Niye sana yazacağım ne alaka
@48382727 birini bulurum sana
Senin bulmama ihtiyacımı var şuna bak utanmada yok
@48382727 ahaha utanılacak birsey mi bu öyleyse niye sordun
Konuyu nerden nereye çektin. Hiç beğenmiyorsun demişsin kıza ona niye demiştim pişman oldum ıyy sil yorumumu
@48382727 iyilik te yaramıyor takılıyorum sana kalsın ne olacak evlenmek isteyen bulur dert etme doğru kişiyi bulursan kaçırma
Ne alaka ne saçması sonuçta sen gelecek kuruyorsun kendine. Sen kazanıyorsun. Onlar değil.
Aksine herkesin hedefi seninki kadar ulvi değil demek ki.
evet tabi ki saçma; yaşın 25'i geçmiş ve hala evlenmemişsin ve atanmayla uğraşıp vakit mi kaybediyorsun?
Haklısın bir bakıma
@zevkli_günahlar napsın senin gibi koca eline mi baksın sidikli
Allah kazancınızı bol başarılarınızı daim eylesin. Ekonomik özgürlüğünüzü elinize aldıktan sonra evlenirsiniz çoluk çocuğa karışırsınız üzülmeyin...
O yas 40 yasimizda gelir o dusunce ile
Herkesin kendi hayatıdır. Kendi hayat planıdır. Herkese saygım sonsuzdur. Ben yalnızlığa alışığım başkası alışamaz evlenir. Herkes kendisi bilir.
bencede trde is sahibi olmak beklenirse 40i bulur
Herkesin gönlüne göre işi ve eşi olsun ben de yalnız ve huzurlu yaşayayım.
Sonuna kadar atanmayı bekle, zaten olmadı en sonunda evliliğe atayacak hayat seni🥳
😂
evlenmeyi bir başarı olarak mı görüyorsun evlenemediğin için kendini başarısız sayıyorsan harbi kerestesin :)
Öyle görmüyorum
atanamaman da senin suçun değil amcan dayın yoktur.
Bence seninki daha akıllıca önce kendine yatırım yapmak gerek. Evlenen boşanabilir de. Kendi paranı ve geleceğini düşüneceksin tabi ki önce. Bir de Türkiye gibi ülkede yaptığın en doğru şeydi tatlım.
Saçma değil. Evliliği bu kadar büyütmeyin. Önemli olan sadece evlenmek değil yol arkadaşı bulabilmek. Bu yüzden bunu kafana takma önce mesleğini eline al hayırlı olan vakitte evlenirsin.
Ben de öyle iş arıyorum hala, hem iş hem eş arıyorum hayırlısı artık hangisi önce olursa ki evlilik için para gerekir gbi.
Evlen. Bu ülkede en büyük canım okumak! Ulan bok gibi maaş için 30 yıl kıçını yırtıcağına 30 yıl popo yırtsan o parayla bir girişim açarsın hiç değilse bir şansın olur. Vizyon ve Misyon türklerde mevcut değil asla da olmadı olmucak bence...
Dötünü mü satsın ne yapsın, dediğin lafa bak.
30 yıl okucağına 30 yıl çalış para bitiktir demek istedim. Kim nasıl anlamak isterse anlar ztn.
Popo ve popo kelimeleri ayrı ayrı geçmiş.
yakında bu zulüm bitecek ve kendi halkına bu eziyeti yapanlar ağır bedeller ödeyecekler.
hak eden hak ettiği yere gelecek.
Bizi bu hale getirenler utanmalıdır.
Evliligin nesi guzel ya? Hepsi pisman. Bebek cok zor kocan okuz gibi. Ne yapacan boş ver atan parani ye ic gez
Sen onu git bunu yapanlara de bu dediklerini yapan erkek demen gerekir Ken bütün erkeklere deme hakkın yok kendine gel yerbiyeni takin
@ÖKKTB311 😂
en doğru olanı yapıyorsun aferin kız bu ülkeye eğitimci yetişmiş kadınlar lazım.. çocuk doğuran meral teyzeler değil..
Ben 26 yaşındayım 2 sene önce atandım ortaöğretim kpss ile. Geçtiğimiz Nisan ayında ise nişanlandım. Darısı başına arkadaşım.
Keşke bende zamanında senin gibi yapsaydım.. Evlilik pişmanlıktır
Onlar uğraşmamak için kolay yoku seçmiş.. ekmek elden su gölden.
Bence kendi ayaklarının üzerinde durmayan evlenme. Ben 9 ay önce evlendim şu an kpssye çalışıyorum. İnan o kadar zorlanıyorum ki hem dersler, hem evlilik. Keşke atandıktan sonra evlenseydim diyorum.
32 yaşında kpss calisiyorum bekarım ne var ki bunda
Evlilik çözüm diil
Abi sana 30 yaşında kadın yaslı gelir mi şöyle de bir gerçek var kanka erkekler hiç yaş sorun değil diyorlar ben 23 im mesela bu abi bana da talip olur 30 yaş kadına da bazıları saçma sapan kadının yaşına takılıyor öyle birini bulursan sıkıntı yaşarsın
Benim bı ara ciddi düşündüğüm kız benden 2 yaş büyüktü
Bak unutma önemli olan sohbet karakter diğer her şey geçicidir
Nasip kısmet meselesi böyle şeyler üzülme.. Evliler de bekarlara özeniyor.
Nasip diyorlar ya ben inanmıyorum tercih meselesi bence önce kendi yoluna bak tabi yaşın çokngeçmedi ise
tabi ki saçma; evlilik işi elbette ki öncelikli... evlenme işini halletmemişsin ve atanmayla mı uğraşıyorsun gerçekten de saçma
Ben 91 puan ile Adalet Bakanlığına atandım. Darısı tüm bekleyenlerin başına olsun. 🙏🏼
Aminnn
@Bosluktaaçılmışhesap 🙏🏼😊
İlk işin mi? Hangi bölüm okudun?
@Elmayanak01 Hiç bir bölümü okumadım. Lise mezunuyum. Ortaöğretim Kpss sınavına girdim ve atandım. Üniversite ile zaman kaybetmedim.
En güzelini yapmışsın yaşın 28 mi? Bana tavsiye vermek istersen dinlerim.
@Elmayanak01 Hayır yaşım 26
@Elmayanak01 yazayım dedim de benim xper yetmiyor 😊
Herkes köprüden atlasa, sen de mi atlayacaksın yavrum, senin kendine ait fikirlerin yok mu? Elalem ne yaparsa onu mu yapmak zorundasın?
Evlenmek bir başarı değil. O yüzden atanmaya çalışman saçma değil. Hedeflerini gerçekleştirmek için çalışmaya devam..
Uğraşmak derken beklemekten başka ne yapıyosun
Atanmak için ne yapılır
Sınava hazırlanmak olabilir mi mesela?
Olamaz
Aynı dert bende de var yapıcak bisi yok maalesef :(
Tabi ki çok saçma, evlenmek varken atanmak için uğraştığına inanamıyorum
Atandıktan sonra evliliği düşünürsünüz. İş daha önemli.
bende aynıyım iyide iş bulmadan diğerleri nasıl olacak :d
yoo hiç öyle düşünme herkes kendi zamanını yaşar demişler herkes aynı olmaz ki
Saçma değil, atan sonra evlenirsinde çocukta yaparsın
Hic de sacma değil emin ol cok mutluyum diye gezenler dahi bii zaman sonra pişmanlık yasiyor her ne kadar kabul etmeseler de
Senin yaşındakiler torun sahibi oldu puh sana beceriksiz
bölüm ne hangi brans evde kalma korkusu yaşama atanamazsan da dünya sonu değil
Yav iyimisiniz siz niye evleniyonuz bem evlenmedim ayrıca
Bunun saçma olmadığını ilerleyen seneler de deneyimlerle yaşayacaksın... Evlenmek değil amaç.
Zafere giden yolda çekilen çile kutsaldır.
Geçinemedikten sonra evlenmenin ne anlamı var ki
Evt saçma safsın zengin biriyle evlensen onun aldığı evin kirasi bile o maaştan fazla
He
Böyle düşünen kızlar azınlık işte gerçekten acaba saf mıyız yaa
Kanka azınlık olabilir çünkü ülkenin IQ ortalaması 80
Saçma değil de , ömrünü de atanmaya calısarak geçirme bence. Gir bir özel şirkette olsa çalış baika iş yaparsın belki belli mi olur. Evlenmen şart değil
olmuyorsa zorlamaya gerek yok. baska işlerde var.
iş karıyer sonrası zaten gerısı gelır.
Maalesef burası Türkiye...
İkisi de birbirinden zor şey.
Çok güzel bir söz var bununla ilgili herkesleşme herkes leş 😀
Ömrünün yarısı gitti birazda kendin için yaşa çok havaya doya doya içinden geleni yap
Ben nişan attım. Diğer kpss yi ona feda etmiştim. Nişan atınca elimde bir bu kaldı. Kesinlikle mesleğe paraya işe güce sarılmak lazım. Adam bugün var yarın yok. Doğrusunu yapıyoruz şu an
Şuanda önemli olan kişisel geleceğin evlilik dediğin şey pastanın kreması gibi bir şey olur
Her şeyin hayırlısı sen oku bence boş ver evlenenler ne yapıyor bütün sorumluluk kişinin üzerinde basit mi sanki.
olur mu kendine yasamina hayallerine adim atiyorsun bundan daha otesi olabilirmi.. tek basina kendin al pirlantani.
Bu devirde bence en iyisini yapıyorsun önce atan kendi elinde bir işin olsun evlilik çoluk çocuk sonra olacak işler
Evlilik için yasiniz gec kalmis degil henüz cok gencsiniz hatta atanma konusunda da evli ya da bekar olun farketmez atanmak icin ugrasmalisiniz tabi
Bende 28 im hala atanmaya çalışıyorum hangi alan? Benimde durum aynı seninle...
Öğretmenlik. Senin?
Fen bilgisi benim senin alan ne
Edebiyat
Evlenmek ve çocuk yapmak gibi amacım yok ama sizin böyle idealleriniz olsa bile ölüm değil hayat bir şekilde devam ediyor atanırsınız evlenirsinizde
bende senin gibiydim atandım sonrası kolay zaten
Kaç yaşında atandın
29 yaşında
bölüm ne bu arada istersen soh bt edebilriz
Ben kendime hedef koydum kanka şimdi 23 üm 25 de mutlaka atanırım 3 sene gezer evlenirim
Hee zaten sen atanmadan karşına çıkan da pek iyi bir şey olmaz öğretmen arkadaşımın eşi hakim işsşiz kızı kim ne yapsın aman aman güzelliğin yoksa hem ben iyiyim istersem zengin koca da bulurum ama üç kuruşta olsa kendimin olmasını istiyorum