Yaşamayı haketmiyorum. Geçen günler için kendimi suçluyorum. Sanırsam yolun sonuna geldim?

Mezunum. Yks'ye hazırlanıyorum. İyi bir bölüm istediğim için mezuna kalıp durdum. Bu yıl ise bir gram ders çalışamadım. Aylardır ders çalışmak i için mücadele veriyorum ama bir türlü konsantre olamıyorum. Psikolojik olarak yıpranmış durumdayım. Panik atak'tan muzdaripim de zaten.
4. kez gireceğim. Her geçen gün için kendimi suçluyorum. Sürekli uyumak istiyorum. Ki uyusam bile rüyalarımda kabus görüyorum.
Çalışıyorum, bu sefer hiçbir şey yetişmeyecek endişesine kapılıyorum bırakıyorum.
Ben gerçekten şu anda ortadan kaybolmak istiyorum.
Yaşamayı haketmiyorum. Geçen günler için kendimi suçluyorum. Sanırsam yolun sonuna geldim?
Cevapla