Şuanda 2 yıllik bir eleman kendi isteğiyle cıkmasinda tazminat alma hakkı varmıdır?

kendi istegimle ciksam tazminat hakkım oluyormudur (tam 2 yıldır calisiyorum)
Şuanda 2 yıllik bir eleman kendi isteğiyle cıkmasinda tazminat alma hakkı varmıdır?
Cevapla