Sınava 4. Kez gireceğim. İlk iki yıl çalıştım ancak panik yüzünden kaybettim. Geçen sene de saldım çalışmadım. Bu panik yüzünden olmuyor zaten, ne kadar çalışsam da diye hayata küstüm.
Bu sene ise; ailemin baskıları ile işe girdim, çalıştım. 3 ay önce bıraktım sınava tekrar çalışayım diye. Ama odaklanamadım.
Hep geçmiş yıllara takıldım ve yine zaman kaybettim. Çalışmadım sınava düşünmekten doğru düzgün. Bir de çalışmadığım günler için de, kendimi yedim, bitirdim. Hala vicdan azabı duyuyorum.
Şimdiyse şurada kalmış 20 gün. Ve ben hiç bir şey çalışmadım Allah kahretmesin.
Ailemse artık son şansın. "Ya kazanırsın, olmadı artık bu yks kitabını kapatırız. Sınava girip duramazsin sürekli. Gider işe girersin" dedi.
Tüm derslerim duruyor. O kadar çok bunalımdayım ki. Hangisine çalışacağımı bilmiyorum.
Herkes bana umut bağlamış tekrardan. Annem, yine kuranlar okuyor. Ben ise; korkudan hiç bir şey yapamıyorum.
Her şey duruyor. Bir daha mezuna da kalamam.
Artık gerçekten son noktaya ulaşmış hissediyorum. Hatalarım yüzünden yaşamayı haketmiyorum.
21 yaşında, işe yaramaz bir kızın tekiyim.
Çok kötüyüm. İster yargılayın, ister küfür edin. Umrumda değil.
Hoşçakalın.
Bu sene ise; ailemin baskıları ile işe girdim, çalıştım. 3 ay önce bıraktım sınava tekrar çalışayım diye. Ama odaklanamadım.
Hep geçmiş yıllara takıldım ve yine zaman kaybettim. Çalışmadım sınava düşünmekten doğru düzgün. Bir de çalışmadığım günler için de, kendimi yedim, bitirdim. Hala vicdan azabı duyuyorum.
Şimdiyse şurada kalmış 20 gün. Ve ben hiç bir şey çalışmadım Allah kahretmesin.
Ailemse artık son şansın. "Ya kazanırsın, olmadı artık bu yks kitabını kapatırız. Sınava girip duramazsin sürekli. Gider işe girersin" dedi.
Tüm derslerim duruyor. O kadar çok bunalımdayım ki. Hangisine çalışacağımı bilmiyorum.
Herkes bana umut bağlamış tekrardan. Annem, yine kuranlar okuyor. Ben ise; korkudan hiç bir şey yapamıyorum.
Her şey duruyor. Bir daha mezuna da kalamam.
Artık gerçekten son noktaya ulaşmış hissediyorum. Hatalarım yüzünden yaşamayı haketmiyorum.
21 yaşında, işe yaramaz bir kızın tekiyim.
Çok kötüyüm. İster yargılayın, ister küfür edin. Umrumda değil.
Hoşçakalın.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer