Bitirdiğim ve dün gelen, 1 ayda bitirmem gereken yeni soru bankalarım ile sınava son hamlelerimi yapıyorum. KPSS çalışanlar ve çalışmaya çalışanlar, sizlerin nasıl gidiyor süreç?
Allah yardımcınız olsun vallahi zor bir süreç. İnsanı maddi manevi yıpratıyor. Umarım hedeflediğin şeyleri başarırsın. Ama zaten bitirdim üstünden geçiyorum diyorsun hadi bakalım :D
Yargı çok iyi, kozmik serisine bugün başladım. Çözümleri özellikle çok iyi, konu tekrarı oluyor çözerken. Yediiklim ilk kaynak olarak iyi, daha basit. Başlangıç düzeyi için uygun. Pegem de soru çeşitliliği açısından çözülmesi gereken yayınlardan biri bence, orta zorlukta. Benim hocam yayınları da iyi, Farklı soruları görmek açısından çözülmeli. Ben bu kaynaklar harici soru bankası almadım. Çözümlü alıyorum her soru bankasını da. Tavsiye ederim.