24 yaşında tıp fakültesine başlasam 30'da mezun oluyorum. Hayata geç mi kalırım?

matematik bölümü öğrencisiyim ve aşırı mutsuzum bu bölümden. seneye sınava girip çocukluk hayalim ve ailemin hayali olan tıpı kazanma hedefim var. 30 yaşında mezun olmak kötü bir durum mu ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
düşünceleriniz nedir?
24 yaşında tıp fakültesine başlasam 30'da mezun oluyorum. Hayata geç mi kalırım?
Cevapla