Özel sektörler neden engellilere çok iş verip az maaş verir?

15 yıldır çalışıyorum. Eğitimim var mba mezunuyum. Kişisel gelişimime önem veren biriyim ama özel sektör ve yabancı sektörler neden az maaş veriyor? Neden yüksek herkes gibi maaş vermiyorlar? Sizce amaç nedir? Normal kadroya geçirin o zaman diyorum. Normal çalışandan daha fazla çalışıyorum terfi bile vermediler. Aktif çalışkan bir insanım. İş için fikirlerim olur paylaşırım ve bunu uygularlar ama maaşa gelince yapmazlar. Şıan aldığım maaş 6000 tl. Yeni mezun 10 bin net alıyor. Benimle aynı pozisyon ve seviyede olan 12 bin ila 15 bin net alıyor. Artık yoruldum ayrımcılığa kalbim ve ruhum dayanmıyor. Tükendim. Hep kuzenimin giymediği ya da az giydiği bazı kıyafetleri alıyorum. İstediğim bir şey alamıyorım almak istesem alamıyorum. Çünkü zaruri ihtiyaçlarım var. Evli değilim evli olsam hayatta geçinemem en kötü ev kirası en az İstanbul için 5 bin tl kirası orta düzey ev içinde 6 -6500 tlden başlar. Hayatımı yaşamıyorum yarını düşünmekten
Özel sektörler neden engellilere çok iş verip az maaş verir?
Cevapla