Patronum bize 3 beş gömlek fazlasın diyor ne yapabilirim?

Merhaba

12 senelik mühendisim.
Çok işletme gördüm.
Çok standart okudum bilgiliyim.
Ana dil seviyesinde dil biliyorum.

Saha da dolaşurken anlatıyorum patrona şurası şöyle olmalı burası böyle diye...
Bugun dediğine göre
Bir konuşma yapıyorsun topluluk önünde ben dahil kimse ne dediğini anlamıyor dedi.
İhracat yapan bir yer, ve yabancı müşteriler geliyor. ISO normu vs diyince delleniyor millet...
İki demiri kaynak diye birbirine tutturup yalap şap boyayıp satma derdindelermiş.
Nereye girsem böyle...
Napçam ben?
Patronum bize 3 beş gömlek fazlasın diyor ne yapabilirim?
Cevapla