Kpssye çalışamıyorum çünkü kötü yerlere atanicam bu benim motivasyonumu düşürüyor napicam ya?

Bazen anlamıyorum insanları bunu bile bile nasıl çalışıyorlar özellikle de sınıf öğretmenleri 🙄
Kpssye çalışamıyorum çünkü kötü yerlere atanicam bu benim motivasyonumu düşürüyor napicam ya?
Cevapla