Hala var mı acaba? Bizim okulda sadece öğretmenlere acilan bir kapı vardı oraya koyarlardı öğrencilere açmayın derlerdi. Bende inandina öğrencilere açardım sonra çay isterlerdi bende gizlice çaya tükürürdüm tükürecek fırsatım olmazsa eğer parmağımı yere sürüp çayın içine batirirdim
Matematik hocam bana nöbet yazdırıp sorularımı çözerdi. 😃 İzin alamayan sınıfta tek kişiydim. Adam bana takmıştı. Olimpiyatlara hazırladı bir dönem ve bende onun bu emeğini boşa çıkarmamıştım. 😃
Nefret ederim ve bugün ya da pazartesi nobetciyim benden önceki kişinin gelip gelmemesine bağlı bir şey ama yerime bir arkadaşı gönderecem inşallah müdür yardımcısı çakmaz yoksa bittim ben
Yani sıkıcı oluyordu açıkcası tek başıma ama yanımda birisi varsa iyi oluyordu. Sevdiğim hocanın dersine girip imza attırmak, sınıf defteri istemek, falan çok güzel oluyordu. 😃
@voyvoda34 sınıftaki en yaramaz çocuk yoklama defterini yırtmıştı tabi nöbetçiydim diye olan bana olmuştu sopayı alıp elime çok sert bir şekilde vurmuştu manyak karı. Sonra ertesi gün elimi sargılayıp gidip hocaya aileme söyledim diyince de korkudan hemen bir koşu hatıra defteri çikolata filan alıp beni sınıfa sokmuştu özür dileyip gönlümü almaya çalışmıştı ailene söyle şikayet etmesin diye