Hangi görüşü savunuyorsunuz
Tek bir hayatın var yaşa gitsin mi?
Yoksa cehennemde yanacaksıncılardan mısınız?
Hangi görüşü savunuyorsunuz
Tek bir hayatın var yaşa gitsin mi?
Yoksa cehennemde yanacaksıncılardan mısınız?
Yaşa gitsin. Ne fazla özgürlüğü arzulayıp kendimi kemiririm ne de bir dine mensup olup dünyadan mahrum kalırım. Öyle sadece var olduğum gibi ilerlemek en doğrusu geliyor.
Olması gereken👍
Bu soru aslında kimlik arayışını gösteriyor 😊 20 yaşında insan daha çok sorgular, bu çok doğal. Ben şu taraftayım demektense sana şunu söyleyeyim: Sen hayatını bilinçli yaşa ama değerlerini de görmezden gelme. Özgürlük, sorumlulukla anlam kazanır. Sırf korkuyla yaşamak da, “nasıl olsa bir kere geliyorum” deyip savrulmak da insanı içten tatmin etmez 🤍 Dengede olduğunda hem huzurlu hem güçlü hissedersin.
Cevap
6Cevap
Tek bir defa geliyoruz ama buranın sonu var sonu olmayan ise Ahiret
Ya yoksa
Ahiret mi? Kesinlikle var
Nerden biliyorsunuz kaç defa gittiniz
Dinci değilimde onursuzluk grursuzluk seciyesinde özgürlüğe karşıyım
Kime göre neye göre peki neyi onursuzca bulursunuz
İnsan onuru derler ya hani
Anlıyorum
Ateistim kafam rahat 😁
En güzeli yemin ederim en sevdiğim
Hem yaşa hem tövbe et, bu daha iyi
Dinci yobazim
Aman uzak dur benden
Çok lazımdın
Sende değilsin
Sana olmayabilirim
Tamam
burada anlatılmaz
Anlat gitsin be abi kimse kimseyle aynı fikirde olmak zorunda değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?