Okulda neyi, ne zaman, nasıl öğreniceğimi söylemelerinden nefret ediyorum. Ayrıca bir konuda yeterli sayılmam için ne kadar bilmem gerektiğine de onlar karar veriyor. Bilmeyenler için artık lisenin başından beri onunla gelen zayıf sayısı sekizi geçen öğrenci sınıfı geçemez ve liseden mezun olabilmek için her dersten geçmek zorundasınız, af yok. Öğrenmeyi seviyorum, okumaya bayılırım ama bunu kendi tarzımda yapmak istiyorum. Benden istediğiniz bütün yeterliliklere koyduğunuz süre zarfında erişebilirim. Sadece bunun için beni özgür bırakın. Ne zaman uyanacağıma, ne giyeceğime, öğlen ne yiyeceğime, bütün günümü hangi insanlarla geçireceğime karar vermenize izin veriyorum ama lütfen öğrenme şeklime karışmayın. Bu arzumun toplu sınıf ortamlarında gerçekleştirilmesi imkansız olduğunu biliyorum. Bu yüzden açıköğretime geçiş yapmak istiyorum ama bunun için veli izni almak zorundayım. Ailem eğitimci ama buna kesinlikle karşı çıkıyorlar. İstersem mezuna kalabilirmişim ve beni sonuna kadar destekleyeceklermiş ama liseden normal bir şekilde mezun olmamı istiyorlar. Ben ise koca bir yılımı çöpe atmak istemediğime çok eminim. Bu konuda ailemi nasıl ikna edebilirim?
(Evet profil taşım fake bununla ilgili bir problemin mi var ha?🔪)
(Evet profil taşım fake bununla ilgili bir problemin mi var ha?🔪)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer