Kira 1200₺ , elektrik 100₺, su 100₺, doğalgaz 200 ( yazın için bu ayinki öyle geldi ) , internet 80₺ , aidat yok Max bu şekilde daha az geldiğide oluyor ben yine en yüksek olsun diye düz 100 yazdım. Mutfak masrafımda 1000₺ onu kendim ödüyorum çalışıyorum aynı zamanda yks hazirlanmaya çalışıyorum 😔 bu 1680₺ yi ödemek 1 yıl sadece cok mu zor sizce? Hadi kışin daha fazla gelir doğalgaz yine 2000₺ olsun evin masrafı !!! Seneye ( 2023 Haziran'da yks gireceğim ) üniversiteye gideceğim yurtta olurum zaten. Başka kardeşim yok var ama evli tek bakılması gereken benim yani. Ve kazandım göndermediler daha önce okula yani bana eziyet edip göndermeyen onlarken evin masraflarını artık odemiycez çalış kendin ise demek ne kadar mantıklı bana söz verdi 1 yıl ödeyeceğim diyip. Ailemle kalmama sebebim var üvey abim !!! Var o yüzden.
Güncellemeler
+1 yıl
Nerede yaşıyorsun vs yazmayın boşa soruya cevap bekliyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Çok aşırı fazla degıl
Bedava desem yeridir
Maaşın ne kadar
şu an 4250 ₺ ama en geç Eylül'de part time ise geçmem gerek derslere yoğunlaşmak için yani eylülden itibaren 2000₺ olacak sadece😔ben nasıl oduyum evin toplam masrafı Max aylık 3000₺ tutuyor , ben her ay en az 5 kitap satın alacağım + derse gidiyorum ücretli her ay max700₺ de onu ödüyorum Haziran 2023 e kadar ödeyeceğim mutfak masrafı 1000₺ zaten. yani 2000 ₺ yi birisinin temmuza kadar ödemesi şart söz verdi 😔
Allah yardımcın olsun
Ailenden destek iste
Ben evden ayrılmıştım geçen yıl üvey abim yüzünden 😒sonra 2 ay önce beni ikna etti ailem ayrı ev tutacağız gel masraflarida 1 yıl ödeyeceğim diyip şimdi dünde diyor ki artık ödemem çalış öde 😔 bu söylediğim 2000₺ dışında bana 5 krs vermiyorlar zaten
😔😔😑
Cevap verirsen fikir verirsen sevinirim? Sen kaç yaşındasın
Ben gayet küçüğüm senden ve fikir vermek gerekirse evde uyumak için gidersin yemek vs
Ama tek yaşama çünkü zor durumda kalırsın tamam üvey abin var ama mecbur uyku vakti ve yemek vakti gidersin onun haricinde evden çıkarsin
Senin onun nasıl bı manyak olduğunu bilmiyorsun 😒oyle bir şey olmayacak ayrı kalacağım
Saldırıyor 😔😔
Baban yokmu