Tek yaşıyorum sizce masraflarım çok mu? ailem artık ödemeyeceğini söylüyor?

Kira 1200₺ , elektrik 100₺, su 100₺, doğalgaz 200 ( yazın için bu ayinki öyle geldi ) , internet 80₺ , aidat yok Max bu şekilde daha az geldiğide oluyor ben yine en yüksek olsun diye düz 100 yazdım. Mutfak masrafımda 1000₺ onu kendim ödüyorum çalışıyorum aynı zamanda yks hazirlanmaya çalışıyorum 😔 bu 1680₺ yi ödemek 1 yıl sadece cok mu zor sizce? Hadi kışin daha fazla gelir doğalgaz yine 2000₺ olsun evin masrafı !!! Seneye ( 2023 Haziran'da yks gireceğim ) üniversiteye gideceğim yurtta olurum zaten. Başka kardeşim yok var ama evli tek bakılması gereken benim yani. Ve kazandım göndermediler daha önce okula yani bana eziyet edip göndermeyen onlarken evin masraflarını artık odemiycez çalış kendin ise demek ne kadar mantıklı bana söz verdi 1 yıl ödeyeceğim diyip. Ailemle kalmama sebebim var üvey abim !!! Var o yüzden.
Güncellemeler
+1 yıl
Nerede yaşıyorsun vs yazmayın boşa soruya cevap bekliyorum
Tek yaşıyorum sizce masraflarım çok mu? ailem artık ödemeyeceğini söylüyor?
Cevapla