Merhaba. İyi günler diliyorum herkese. Bu yıl benim 3. Mezunluğum. Geçen senelerde panik atağım yüzünden hep batırdım. Bu sene ise o kadar çok yoruldum ki. Ders çalışamadım psikolojik açıdan.
Şimdi ise tekrardan denemek istiyorum ama tüm derslerin konularında en başındayım. Matematiği şu an kötü olan bir tmyim. Sizce şu 1 ayda (Tyt 20, Ayt101) şu netlerimi, tyt 50, ayt40a çıkarabilir miyim?
Çok stres oluyorum. Sizce nasıl çalışmalıyım?
Tyt ve ayt matematiği nasıl halledeceğim?
Ve sözellere nasıl çalışmalıyım?
Allah aşkına, ona sorayım buna sorayım derken 20 gün daha geçti. Ortada çalıştığım da yok. Stresten nefes dahi alamayacak gibi oluyorum.
Lütfen yardımcı olun. Sınıf öğretmenliği istiyorum ama hayal olacak gibi görünüyor.
Tekrar mezuna da kalamam ailem izin vermez.
Şimdi ise tekrardan denemek istiyorum ama tüm derslerin konularında en başındayım. Matematiği şu an kötü olan bir tmyim. Sizce şu 1 ayda (Tyt 20, Ayt101) şu netlerimi, tyt 50, ayt40a çıkarabilir miyim?
Çok stres oluyorum. Sizce nasıl çalışmalıyım?
Tyt ve ayt matematiği nasıl halledeceğim?
Ve sözellere nasıl çalışmalıyım?
Allah aşkına, ona sorayım buna sorayım derken 20 gün daha geçti. Ortada çalıştığım da yok. Stresten nefes dahi alamayacak gibi oluyorum.
Lütfen yardımcı olun. Sınıf öğretmenliği istiyorum ama hayal olacak gibi görünüyor.
Tekrar mezuna da kalamam ailem izin vermez.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer