Yks sınavına 1 ay kaldı. Ben ders çalışamadım, sizce çok çalışsam başarabilir miyim?

Merhaba. İyi günler diliyorum herkese. Bu yıl benim 3. Mezunluğum. Geçen senelerde panik atağım yüzünden hep batırdım. Bu sene ise o kadar çok yoruldum ki. Ders çalışamadım psikolojik açıdan.
Şimdi ise tekrardan denemek istiyorum ama tüm derslerin konularında en başındayım. Matematiği şu an kötü olan bir tmyim. Sizce şu 1 ayda (Tyt 20, Ayt101) şu netlerimi, tyt 50, ayt40a çıkarabilir miyim?
Çok stres oluyorum. Sizce nasıl çalışmalıyım?
Tyt ve ayt matematiği nasıl halledeceğim?
Ve sözellere nasıl çalışmalıyım?
Allah aşkına, ona sorayım buna sorayım derken 20 gün daha geçti. Ortada çalıştığım da yok. Stresten nefes dahi alamayacak gibi oluyorum.
Lütfen yardımcı olun. Sınıf öğretmenliği istiyorum ama hayal olacak gibi görünüyor.
Tekrar mezuna da kalamam ailem izin vermez.
Yks sınavına 1 ay kaldı. Ben ders çalışamadım, sizce çok çalışsam başarabilir miyim?
Cevapla