Merhaba arkadaslar. Pandemi döneminde 1.5 yılımı kaybettim nerdeyse. Seneye sınav öğrencisi olucam. Notlarım 9-10. sınıflarda çok iyiydi. zaten 9 da bir dönem gördük sonrasında eve kapandık daha kötü oldu. Bugün matematik hocam veli toplantısında aileme eskisi kadar asılmıyor dersleri cok iyiydi toparlanması lazım demiş. İnanın oturup kendi kendime canım sıkıldığında bile ders calisan birisiyim. Ama bu dönem sınavın yaklaşması dersler gelecek kaygısı nefesimi daraltıyor artık. Evde ders çalışabileceğim kendime ait bir odam yok. Masam ayak altında kitaplarım darmadağınık her yerde. salonda uc kardes yatiyoruz. O kadar zor ki artık boğuluyorum. Kendi evimde siginti gibi hissediyorum. Kimseye de anlatamiyorum. Okulun kursuna güveniyordum onu da paralı yapmislar 9k para istiyolar ona da gidemiyorum. Dershaneye zaten asla gidemem maddi durumlardan. Zaten ailem dershaneleri bile ticaret merkezi saniyo soyledikleri seylere bile katlanamiyorim. Annem ablamı örnek gösteriyo bak gitmedi bir yere eksilmedi bi yeri diyor. Ama üc sene mezuna kaldı nasil bi depresyona sürüklendigini ben gordum kendi gözlerimle. Ve onun döneminde pandemi yoktu konu kaybi yoktu. Ailem ne test istersen alalım diyolar sen yaparsın diyolar ama ben hicbir sey soyleyemiyorum. cunku cok acigim var ve ben kendimi toparlayamiyorum. Bu sorumluluklar simdiden cok ama cok fazla geliyor bana. Su an boyleysem ileride intihara suruklenicem adim adim biliyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada ailem elinden geldiğince hepimize yetmeye çalışıyor yanlıs bir algı oluşsun istemem.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer