Türkiye'de malum. Genellikle sağlık ve eğitim alanında ilerleniyor. Lisede kaliteli bir eğitimden geçemedim maalesef. İyi bir Anadolu lisesinden mezun oldum ama işte. Şimdi ben ilk etapta eğitim alanından başlayıp, onu bir araç olarak kullanıp bir yere kadar gelip daha sonra kendi işimle uğraşmak istiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar, sülalede illa da okuduğun işi yapacaksın diye bir algı var. O yüzden sordum.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Tabi ya ne demezsin zaten ülkemizin durumu da ne müsait değil mi bu duruma sorma gitsin
Üniveristede okuduğumuz işi yapabiliyor muyuz diye sor.
Bir senet imzalatmıyorlar sen bilirsin
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!