Kim benim gibi üniversite okumayı çok anlamsız buluyor?

Arkadas bı dünya ise yaramayacak şeyleri insana öğretiyor. Öyle saçma dersler var ki anlatamam. Bunlar ne işine yarıyor? Bı de hoca sana kitabını aldırıyor alırsan geçersin. Okusan boş okumasan boş ne yapacağız şaşırdık. Zaten bir işe 0 dan başlasan öğrenme imkanın olsa okula gerek kalmıyor ki yanlış mıyım? 8-9 aylık yerli turist olmus öğrenci esnafı besliyor. Ben 4 kere girdim sınava son 2 yıl sozelden 300 üzeri aldım. Hedefte gastronomi vardı maksat pratik yapacağım öğreneceğim bişey olsun kafasıyla ama olmadı. Zaten masraflı bölüm diyorlar. Ne yalan diyeyim okumayı da hiç bir zaman sevemedim okul okuma amacım eğlenmek , arkadaş ortamı , üniversite okumuş olmak , özgüveni geliştirmek , çevre edinmekti. Bu yüzden de hep Akdeniz bölgesini düşünüyordum. Bu yıl belki 2 yillik da kapak atabilirim ama insan yine de parasını emeğini aciyor ama içimde de ukte kaldı.
Kim benim gibi üniversite okumayı çok anlamsız buluyor?
Cevapla