• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Eğitim & Kariyer

Üniversite okumanın zaman kaybı olduğunu düşünüyorum, sizce öyle mi?

Sıradanbiridiyorum
Sıradanbiridiyorum Takip Et
Guru Yaş: 25
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
711
Yapay Zekaya Sor

Çalışmam lazım hayallerim var

Üniversite okumanın zaman kaybı olduğunu düşünüyorum, sizce öyle mi?
Cevapla
Üniversite Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
18 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • çoktaumurumda
    çoktaumurumda Takip Et
    Master Yaş: 56 , eic 98%
    9 ay
    Eğitim & Kariyer konusunda 483 cevap paylaştı.

    kısa ve net bir bilgi paylaşayım sizinle olayın parasal boyutu yok

    mezun olduktan sonra (makina mühendisiyim) Türkiye'de büyük bir kurmsal firmada direkt torpilsiz işe başladım, benden önce başladığım bölümde mühendislik desteği yokmuş ve o atölye sorumlusu öncekilerden gördükleri ile devam ediyormuş,

    baktım ki her şey baştan kara ve yanlış aldım karşıma onu ve yardımcılarını ve anlatmaya başladım...

    Her malzemenin aynı devir sayısı ve aynı zaman birimi ile işletileeyeceğini örenklerle açıkladım anlamadılar... başa sarsam da anlamayacaklarını görünce ellerine bir liste verdim hangi iş parçasının hangi devir saati hangi zmaan dilimi ile ayarlayacaklarını belirten birer operasyon planı ama her iş parçası için!!!

    ne oldu biliyormusunuz? hem iş kalitesi hemde üretim arttı!!!

    İşte diplomanın getirdiği faydalar ha bu bana ne kazandırdı biliyormusunuz?

    Hem iyi bir maaş hem iyi bir kariyer...

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • IMrLonely
    IMrLonely Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    9 ay

    Dünyadaki en zaman kaybı olmayan şey üniversite hayatı bence. Ömrün boyunca bu ortamı bir daha bulamicaksın, ilerde gençliğimde hiçbir şey yaşayamadım demiceksin. Tabii ki insanın kendisinde bitiyor ortamlara girebilmek, girebilirsen gezmediğin yerde kalmaz, görmediğin insan tipi de kalmaz.

    0
    1 Yorumla
    • umutluadamcağız
      umutluadamcağız
      9 ay

      İnsan hakkını verecek bir bölüm okusa o ortamı yaşar knk

      Yorumla
  • blacktalisman
    blacktalisman Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    9 ay

    Zaman kaybı, gene de diploma için üniversite okudum ama kendi işimi yapıyorum

    0
    6 Yorumla
    • Sıradanbiridiyorum
      Sıradanbiridiyorum
      9 ay

      Diploma önemli mi

      Yorumla
    • blacktalisman
      blacktalisman
      9 ay

      Önemli, torpil kadar önemli olmasa da tabi

      Yorumla
    • Sıradanbiridiyorum
      Sıradanbiridiyorum
      9 ay

      Off kafam karışık

      Yorumla
    • blacktalisman
      blacktalisman
      9 ay

      İyi olduğun bir iş dalı varsa onu yap, iki yıllık üniversite düşünme bile, dört yıllık bölüm istiyorsan da sağlam bir bölüm oku, ama iş en iyisi olur bence bir butik mağaza filan açsan iyi olur

      Yorumla
    • Sıradanbiridiyorum
      Sıradanbiridiyorum
      9 ay

      Yokbe kpss katiplik yetmezmi

      Yorumla
    • blacktalisman
      blacktalisman
      9 ay

      Yeter sağlam güzel iş adliyede

      Yorumla
  • bensorayimmm
    bensorayimmm Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    9 ay
    Eğitim & Kariyer konusunda 387 cevap paylaştı.

    sana katılıyorum artik torpil yoksa unv okumanin manasi yok

    2
    2 Yorumla
    • Sıradanbiridiyorum
      Sıradanbiridiyorum
      9 ay

      Evet

      Yorumla
    • bensorayimmm
      bensorayimmm
      9 ay

      evet

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Profesör Bilgin
Profesör Bilgin Takip Et
Fenomen
9 ay
  • Merhaba sevgili Sıradanbiridiyorum 😊

    Üniversite okumak zaman kaybı mı, yoksa hayatına değer katan bir adım mı? Bu, tamamen senin hedeflerin ve bu hedeflere ulaşmak için hangi yolların uygun olduğuna bağlı. Eğer net bir kariyer hayalin varsa ve bu hayale ulaşmak için üniversite zorunlu değilse, başka yolları değerlendirmek de gayet mantıklı olur. Ama eğer belirlediğin hedeflere ulaşmak için üniversite gerekli ise, bu süreci "zaman kaybı" değil, "bir basamak" olarak görmelisin.

    Hayallerine ulaşmak için en iyi yöntemleri planlamak, cesaretini korumak ve kendine inanmak çok önemli. Seni motive edecek şeyleri keşfetmeli ve o yolda kararlılıkla ilerlemelisin. Unutma, her yol kendi başarı hikayesini oluşturur 🌟

    Eğer yardıma ya da rehberliğe ihtiyacın olursa buradayım, her zaman konuşabiliriz! ✨

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

55

Cevap

78

Cevap

  • benimyahu
    benimyahu Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 34%
    9 ay

    Okuduğun okula, hedefine ve kapasitene bağlı. Öylesine bir okul okuyup milyonlarca mezundan birisi olacaksan gerçekten de zaman kaybı. Bir işe girip para kazanmaya başla.

    Ama potansiyelin yüksekse, hedefin büyükse işte o zaman da üniversite mezunu olmamak yolunu tıkar.

    1
    0 Yorumla
  • anonimkullanıcixf
    anonimkullanıcixf Takip Et
    Xper 7 Yaş: 20 , eic 100%
    9 ay

    Bende aynı şekilde düşünüyorum. Sadece diploma için okunur. Bi de sorumluluk alınıyor örneğin Ankara yı kazandın gider orada düzen kurarsın kendi başının çaresine bakmayı öğrenirsin

    Bi de staj falan oluyor tecrübe açısından iyi. Onun dışında üniversite mezunları işsiz.

    1
    0 Yorumla
  • SercioV
    SercioV Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25
    9 ay

    Genelde okuduğun üniversite ve bölüme göre değişkenlik gösterir. Konu bilişim adınaysa okumamak en mantıklısı çünkü eskisi gibi bu sektörde diplomanın önemi pek kalmadı yani hala bir yeri var ama artık portföye bakılıyor işte hangi projeleri yapmış neler biliyor vs vs diye bakıyorlar. Özetle okuduğun bölüme göre değişir eğer üniversiteye ihtiyacın olmadığını düşünüyorsan ve çalışıp hayallerini gerçekleştirebilecegini düşünüyorsan okuma ama bu kararı verirken de içinde en ufak şüpheye yer bırakmayacak şekilde detaylıca düşün pişman olma

    0
    0 Yorumla
  • yalansizolmaz35
    yalansizolmaz35 Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 78%
    9 ay

    Eğer çok iyi bir okulda ve çok iyi bir bölümde değilsen. Ailesel bir kağıt parçasından farkı yok üni hazırlanma kazanma dersler ve mezuniyet bu ortalama 5-6 yıllık süreyi bir meslek Barça'dan daha kısa sürede daha güzel paralar kazanabilirsin üni mezunları maalesef günümüzde BİM'de 27 bine 10 saat çalışıyor

    0
    0 Yorumla
  • Alyasımsıı
    Alyasımsıı Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 100%
    9 ay

    Saçmasapan bir bölüm okuyup işsiz kalmaktansa yoluna bakmak daha mantıklı ama üniversite mezunu olmak sadece diplomayla alakalı değil, iyi bir üniversiteye gidersen vizyonun da gelişir. Aynı şekilde ailenden uzaklaşman yine kendini geliştirmen için bir artıdır. Sadece diploma bazlı bakmamak lazım.

    0
    0 Yorumla
  • BiRMeraklıGenç
    BiRMeraklıGenç Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 84%
    9 ay

    6. Senemdeyim, hayattan da kendimden de bir beklentim yok. 7. Seneyi de zorlarım gibime geliyor. Pandemide 2 senem boşa gitti zaten. Benim için zaman kaybı olmanın ötesine geçti artık

    1
    0 Yorumla
  • S-YlLDlRIM
    S-YlLDlRIM Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 100%
    9 ay

    Yapacak daha iyi bir işin varsa hiç zaman kaybetmede tabi de, özel sektör sıkıntı

    1
    0 Yorumla
  • Adeptus
    Adeptus Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    9 ay

    200 puanlık işletme okuyacaksan zaman kaybı evet...

    1
    2 Yorumla
    • Dünyasızbiri
      Dünyasızbiri
      9 ay

      Özele de gidebilir neden öyle diyorsun :d

      Yorumla
    • Adeptus
      Adeptus
      9 ay

      @Dünyasızbiri asdf para önemli

      Yorumla
  • 1234567yemezler
    1234567yemezler Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 99%
    9 ay

    Kesinlikle katılmıyorum canım Üniversite okumak kariyer yapmak vizyonunu genişletir başka pencerelerden bakış açıları kazanırsın

    2
    0 Yorumla
  • vazovazo
    vazovazo Takip Et
    Xper 4 Yaş: 47
    9 ay

    Üniversiteyi tercih yaparken ne istediğine veya tercih ettiğin bölümün sana ne kattığına dikkat et. Piyasada en çok eğitim ve sağlık sektöründe iş imkanı var. Eğer kendi işini kurmadan çalışacaksan bu alanları tercih etmeni öneririm. Ama kendi işini kurma imkanın varsa bilgisayar ve yabancı dil eğitimi olan bölümleri tercih etmeni tavsiye ederim. Eğitim kendini geliştirmeni sağlar. Lise mezunu olarak hep 2. sınıf vatandaş muamelesi görürsün ve keşke okusaydım dersin.

    0
    0 Yorumla
  • NostaljikBirFilm
    NostaljikBirFilm Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    9 ay

    Üniversitenin insana kattığı şeyin sadece bir diploma olduğunu zannediyorsan ve hayatının merkezine parayı koyacak kadar sığ bir insansan üniversite okumana gerek yok.

    0
    0 Yorumla
  • kimsesizqwer
    kimsesizqwer Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 100%
    9 ay

    Okuduğun bölümü bagli kendini eğer ki geliştirip bir ise atilamazsan tabiki mantıksız. Bir hocamız vardı kendini pazarlamayi bileceksin derdi maalesef simdi is hayati kendini pazarlamak olmuş

    0
    0 Yorumla
  • soruusoruyorumm
    soruusoruyorumm Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 90%
    9 ay

    Yani şöyle okumadan da olmuyo okuyunca da boş garip bir durum önemli olan para kazanabileceğin bir becerinin olması ve sevdiğin işi yapman okumak ya da okumamak kendi bileceğin iş

    0
    0 Yorumla
  • grkyfdn
    grkyfdn Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 81%
    9 ay

    Hayır ve bu zamanda çalışarak hayallere ulaşmak daha zor olabilir. Çünkü bir memur maaşının aldığı para ile bir asgari ücretlinin aldığı maaş arasında uçurumlar var.

    0
    0 Yorumla
  • cnghn
    cnghn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 100%
    9 ay

    Okuyup bir yerlere gelenler de var şimdi kimine zaman kaybı kimine açık bir kapı. Bisey diyemeyiz

    0
    1 Yorumla
    • Sıradanbiridiyorum
      Sıradanbiridiyorum
      9 ay

      Evet

      Yorumla
  • Eirenee1
    Eirenee1 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    9 ay

    Boğaziçi, Odtü, İtü, Hacettepe gibi yerlerde iyi bölümler okursan asla zaman kaybı değildir. Aksine senin önünü açar

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    9 ay

    Yani mesele üniversite mezunu olmak değil, meslek sahibi olmak.

    Bazı mesleklerin yolu üniversiteden geçiyor.

    Ama " Kamu yönetimi" gibi bir alan okuyup sonra da kapıda "güvenlik" olarak çalışmak anlamsız..

    0
    0 Yorumla
  • kratlı
    kratlı Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 100%
    9 ay

    Dostum şimdi sağlık hukuk elektrik elektronik bilgisayar mühendisliği gibi bölümler okunmuyorsa geri kalan bölülmler saçma ve gereksiz dediğin gibi

    0
    0 Yorumla
  • Silhouettee
    Silhouettee Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 100%
    9 ay

    Eğer Elinizde bir Mesleğiniz varsa ve size para kazandırabiliyorsa ya da kazandırabilecekse bunu deneyebilirsiniz :)

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    9 ay

    İnsanlar her yıl müfredatı ve bilgi içeriği değişen bir eğitim için 16 yıl boyunca sürekli harcama yapmak yerine 16 yıl çalışıp maaş birikimi yapsa geleceğine çok daha hazırlıklı yol alabilir.

    0
    0 Yorumla
  • wbuse
    wbuse Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 83%
    9 ay

    Üniversite öğrencisi olmanın en kötü yanı, çalışmıyor ve para kazanmıyor olmak bence. Ama diğer yandan diploma şart ve iyi bir gelecek için ilk adım.

    0
    0 Yorumla
  • BeyazMamba
    BeyazMamba Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 51%
    9 ay
    Eğitim & Kariyer konusunda 645 cevap paylaştı.

    Eğer iş hayatına atılmak için imkanların varsa elbette gerekmez üniversite. Herkes üniversite mezunu olacak diye bir şey yok ki zaten.

    0
    0 Yorumla
  • Zeynepminaaa
    Zeynepminaaa Takip Et
    Xper 7 Yaş: 19 , eic 100%
    9 ay

    Güzel bir bölüm okursan ucunda sağlam bir diploma var. okumak sadece para kazanmak için değildir

    1
    0 Yorumla
  • Evelynyilmaz
    Evelynyilmaz Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    9 ay

    Ne okuyacağına, geleceğine ve kendini geliştirme durumuna bağlı

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    9 ay

    Doğru. Çok iyi unide okumayacaksan ve kendini geliştirmeyeceksen boş

    1
    0 Yorumla
  • renas63
    renas63 Takip Et
    Master Yaş: 45
    9 ay

    günümüz şartlarında bir çok bölüm zaman kaybı

    1
    0 Yorumla
  • aysxu
    aysxu Takip Et
    Xper 4 Yaş: 19
    9 ay

    Eğer baban zengin değilse ve torpilli değilsen okumak zorundasın. Ayrıca sektörde yer edinmek için ilk 10 üniversiteden mezun olman gerekiyor. Sadece onlardan mezun olman yeterli değil bölümün ve kendini ne kadar geliştirdiğin de önemli.

    2
    0 Yorumla
  • kalp-komutanı
    kalp-komutanı Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 99%
    9 ay

    Kisiye gore degisir bu. cok yakin birine ait bi yer var ve isin garqnti ise ne gerek var sahi

    0
    0 Yorumla
  • Ildır35
    Ildır35 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 56 , eic 96%
    9 ay

    Çok iyi bir bölüm değilse eğer. Evet zaman kaybı.

    0
    0 Yorumla
  • Kağannnn1
    Kağannnn1 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 96%
    9 ay

    Özel sektörde ezerler seni oku memur ol yoksa sürünürsün özelde

    0
    0 Yorumla
  • Nightwalk35
    Nightwalk35 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 92%
    9 ay
    Eğitim & Kariyer konusunda 499 cevap paylaştı.

    Okuduğun bölüm ve üniversite iyi değilse eğer zaman kaybıdır evet

    0
    0 Yorumla
  • нєʀвσкσʟσɢ
    нєʀвσкσʟσɢ Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    9 ay

    Yani okudugun üniversiteye göre değişir ama genel olarak artık boş

    0
    0 Yorumla
  • Cevobey1
    Cevobey1 Takip Et
    Yoda Yaş: 43 , eic 100%
    9 ay

    Üniversitesine, bölümüne göre değişir. Mesela işletme bölümünü yüz yüze okumak bence zaman kaybı.

    0
    0 Yorumla
  • avenb
    avenb Takip Et
    Bilge Yaş: 19 , eic 100%
    9 ay

    sosyal beceriler ve çevre kazanmak icin önemli diyolar gorucez bakali

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    9 ay

    Beklentilere göre değişen bir şey aslında. Ortaokul ya da lise mezunlarıyla kıyaslandığında seni öne çıkarır. Türkiye’de çok büyük bir değeri olmasa da, yine de onlara kıyasla daha iyi bir konum sağlar. Üstelik meseleye sadece kariyer açısından bakmamak lazım. Ben ikinci üniversite olarak psikoloji okumak istiyorum mesleğini yapmak için değil, tamamen bilgi birikimi ve donanım açısından vizyon katmak, kendimi geliştirmek için.

    0
    0 Yorumla
  • fafur
    fafur Takip Et
    Guru Yaş: 42
    9 ay

    Öncelikli amacın para kazanmak ise vakit kaybı olur.

    0
    0 Yorumla
  • Özella
    Özella Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    9 ay

    Eğer sevdiğin istediğin bölüme gidersen zaman kaybı olmaz bence ya da atanabileceğin bir bölüm seçersen. Evet artık çok zor atanmak ama en güzel zamanlarında üniversite zamanı oluyor. İyi bir bölüm araştırıp gidersen zaman kaybı olmaz bence

    1
    0 Yorumla
  • Phoneixxxx
    Phoneixxxx Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21
    9 ay

    Üniversite okuyanlar, okumayanlara kiyasla bu ülkede hâla daha avantajli. Bilmiyorum okumayinca ne yapicaksin ama "zaten okusak ne olacak!" gazına gelme. Okumayinca daha da kötü olabilir.

    1
    0 Yorumla
  • Simgelez
    Simgelez Takip Et
    Xper 3 Yaş: 46
    9 ay

    Kesinlikle okumak boş iş. Kendinizi geliştirin derim

    2
    0 Yorumla
  • berranova
    berranova Takip Et
    Xper 4 Yaş: 19
    9 ay

    Güzel değerlendirirsen değil bence sonucunda bi meslek sahibi olamasak bile kazandırdığı diğer şeyler için mutlu olabiliriz arkadaşlar eğlenmemiz vs vs

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    9 ay

    hayır illa akademik olarak bakma insanın kendini tanımaya sosyal çevre edinmeye başladığı zamandır bence

    0
    0 Yorumla
  • KaptanMagaralı
    KaptanMagaralı Takip Et
    Master Yaş: 41
    9 ay

    Evet zaman kaybı

    Daha güzel işlerde çalışabilirsiniz

    Eger güzelseniz bu mümkün

    0
    0 Yorumla
  • Ezeldenbirnokta
    Ezeldenbirnokta Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    9 ay

    Üniversite size iş bulmaz. Ama tek başına valizini alıp gidebilmeyi öğretir. İnsan tanırsınız dünyayı tanırsınız. Yani kısaca üniversite okumak herzaman size deger katar

    0
    1 Yorumla
    • Sıradanbiridiyorum
      Sıradanbiridiyorum
      9 ay

      Çok insan tanıyorum

      Yorumla
  • Gökçe244
    Gökçe244 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    9 ay

    Evet zaman kaybı. 2 yıllık bölümden fazla okumamak gerektiğini düşünüyorum artık

    1
    0 Yorumla
  • mamiiikaaya
    mamiiikaaya Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    9 ay

    Kesinlikle öyle ama ticaret sermayen yoksa mecbursun

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    9 ay

    Okuduğun okula bölüme ve bakış açına göre değişir bu

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    9 ay

    Her hangi bir yüksek öğretim programına yerleşemeyince ben olur gibi edrfrgthyjgfds

    0
    0 Yorumla
  • isimyok1111
    isimyok1111 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 21
    9 ay

    Hayallerini beklemeden parayla gerçekleştirmek istiyorsan evet boş çalış

    1
    1 Yorumla
    • Sıradanbiridiyorum
      Sıradanbiridiyorum
      9 ay

      Okumak yerine çalışırsam param olur en azından birikim+ hayal

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    9 ay

    Katılmıyorum.
    Günümüzde artık lisans mezunu olmak bile yetersiz sayılıyorken vakit kaybı olarak görmemelisin

    0
    0 Yorumla
  • Minikcilek-11
    Minikcilek-11 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    9 ay

    Me giibi hayaller ona göre yorum yapcam

    2
    0 Yorumla
  • külmasalım
    külmasalım Takip Et
    Xper 1 Yaş: 29
    9 ay

    Iyi bir önü açık bi meslek olursa neden zaman kaybı olsun çoğu insan böyle düşündüğü için meslek sahibi olamıyor zaten

    0
    0 Yorumla
  • PesimistEP2
    PesimistEP2 Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 100%
    9 ay

    Çalışsanda okusanda bi sigim olmaz bu ülkede

    1
    0 Yorumla
  • DeaconnFrost
    DeaconnFrost Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    9 ay

    👍👍👏👏👏 tebrkler

    1
    0 Yorumla
  • Serdarcam
    Serdarcam Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    9 ay

    Bence değil benim en pişman olduğum şeydir üniversite okumamak

    1
    0 Yorumla
  • WeAreClean54
    WeAreClean54 Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 100%
    9 ay

    Benimde var ama dm bakmıyorsun

    1
    0 Yorumla
  • eternity-a
    eternity-a Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 85%
    9 ay
    Eğitim & Kariyer konusunda 582 cevap paylaştı.

    İki yıllığa gideceksen zaman kaybı evet

    1
    0 Yorumla
  • Lonely_Bunny01
    Lonely_Bunny01 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    9 ay

    Ne kadar zaman kaybı desek de modası geçemeyecek bir olay üniversite ne yapalım

    0
    0 Yorumla
  • AnYoNe319
    AnYoNe319 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    9 ay

    Öyle, kuzenim araba motor ustası 20 yaşında daha. Motor'u var araba alacak şimdide.

    0
    0 Yorumla
  • Sesola
    Sesola Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    9 ay

    aynen oyle fenelde meslek lisesi sonrasi is hayatinda kariyer oluyor

    0
    0 Yorumla
  • oisoylemi
    oisoylemi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    9 ay

    Artik oyle oldu evet sağlıkla alakali belli başlı bölümler dışında okumak sacma

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (73)
Devamını Gör(118)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Üniversite okumanın zaman kaybı olduğunu düşünüyorum, sizce öyle mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Üniversite okumak sizce zaman kaybı mı? 14 cevap verildi
Sizce üniversite okumak zaman kaybı mı? 42 cevap verildi
Üniversite okumak artık zaman kaybı mı sizce? 12 cevap verildi
Üniversite okumak sizce boş mudur? 8 cevap verildi
Üniversite okumak boşa zaman kaybı mı? 37 cevap verildi
Üniversite okumak boşa zaman kaybı mı? 18 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Defne yaprağını en çok hangi yemeklerde kullanırsınız?
  • Hap mı şurup mu?
  • Yaz meyvelerinden 'Vişne' sever misiniz?
  • Aşk mı, tutku mu?
  • Çikolata rengini sever misiniz?
  • Araba sürmeyi biliyor musunuz?
  • Çilekli, kuru üzümlü kekimden ister misin?
  • Aşkın formülü nedir?
  • İdrar probleminiz var mı?
  • Minyon kadınların çekiciliği abartılıyor mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨