Maddi anlamda asgari ücret + prim ile İzmir'de yaşamak kolay mı olur, zor mu olur?

Opmar Optik'te iş buldum. Allah'ın izniyle, bir aksilik olmazsa yarın yetkililerle bir görüşme gerçekleştirip ardından da işe başlayacağım. Verdikleri maaş ise asgari ücret + prim şeklindeymiş (yaptığım her gözlük satışından bir miktar prim alacakmışım). Şu anda yurtta kalıyorum ve yurtla 29 Haziran 2022 tarihine kadar geçerli sözleşmem var. Opmar Optik'te çalışmaya başladıktan sonra, 29 Haziran 2022 tarihine kadar yurtta kalacağım. Daha sonrasında ise kendime ev tutacağım. O zamana kadar, yaklaşık 1 ay boyunca alacağım maaş + prim de neredeyse tamamıyla cebimde kalacak. Sizce bu şekilde İzmir'de yaşamak kolay mı olur, zor mu olur?
Maddi anlamda asgari ücret + prim ile İzmir'de yaşamak kolay mı olur, zor mu olur?
Cevapla