Sayısal dan giricem 12yim evde çok vakit olmadığından ders çalışamıyorum ona göre kendime program yaptım
TYT netlerim 40 larda
Tyt de eksiklerimi günde 2 konu şeklinde çalışsam
Ayt de ise çok çıkan konulardan çalışsam
Hedefim TYT 50-55 AYT 20-25 net yapmak 200 binlerde sıralama
ama 40 günde çalışarak yapabilir miyim bilmiyorum mezuna da kalabilirim o yüzden bu sene elimden geleni yapıcam
TYT netlerim 40 larda
Tyt de eksiklerimi günde 2 konu şeklinde çalışsam
Ayt de ise çok çıkan konulardan çalışsam
Hedefim TYT 50-55 AYT 20-25 net yapmak 200 binlerde sıralama
ama 40 günde çalışarak yapabilir miyim bilmiyorum mezuna da kalabilirim o yüzden bu sene elimden geleni yapıcam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer