Kalan zamanda TYT 50-55 AYT 20-25 net yapılır mı yoksa mezuna mı kalınmalı?

Sayısal dan giricem 12yim evde çok vakit olmadığından ders çalışamıyorum ona göre kendime program yaptım
TYT netlerim 40 larda

Tyt de eksiklerimi günde 2 konu şeklinde çalışsam
Ayt de ise çok çıkan konulardan çalışsam

Hedefim TYT 50-55 AYT 20-25 net yapmak 200 binlerde sıralama

ama 40 günde çalışarak yapabilir miyim bilmiyorum mezuna da kalabilirim o yüzden bu sene elimden geleni yapıcam
Kalan zamanda TYT 50-55 AYT 20-25 net yapılır mı yoksa mezuna mı kalınmalı?
Cevapla