Bu mesaja göre, her an işe alınabilir miyim yoksa olumsuz mudur? (Resimli)?

Patron bayram sonrası başlatmak istiyoruz uygun mu dediğinde evet demiştim ama aramadı… Olumlu olsaydı arardı farkındayım ama insan iyi veya kötü net bir şey duymak istiyor.
siZce hala umut var mı yoksa olumlu olsaydı çoktan arar mıydı?…
Bu mesaja göre, her an işe alınabilir miyim yoksa olumsuz mudur? (Resimli)?
Güncellemeler
+1 yıl
Gkhjk
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Bu mesaja göre, her an işe alınabilir miyim yoksa olumsuz mudur? (Resimli)?
Cevapla