Okumaya niyetim yok sizce üniversite okumalı miyim?

Merhaba
Ne okuyayım , ne yapayım herhangi bir bı fikrim yok. Hangi bölüm bana göre ne yapabilirim tam emin değilim kafa karışıklığı var. Olsa yani mimarlık vs isterim çünkü el becerisi var yaratıcı şeyler ortaya koyabilirim. Elle ortaya fiziki bir şey çıkacak şeylerde iyiyim. De puan almak zor öyle yerlere de yerleşmek zor. Bölüm de sözel ://
Zaten ders çalışmak , okul vs hiç sevmem bu işleri.
Üniversiteye de gitmeyince insanın içinde bir ukte kalıyor. Niyette zaten gidip arkadaş , sosyal aktivite , kendini geliştirme vs vs niyetlerle gitmeyi düşünüyordum. Birkaç kez sınava girdim de olmadı. Büyük oynadım tutmadı niyette Akdeniz vardı da olmadı 😄 bu niyetle okul okunur mu? Yaşım 21 açıktan bı bölüm yazdım da hiç hoşuma gitmedi yanlış bir tercihti. Yatay geçiş var yine elle tutulur iki yıllık a geçiş yapacağım. Maksat diploma olsun da niyetimde polis olmak var. Bunun pymo da ham 250 almak zor hele matematik de yapamıyorum ama yine de denemekte fayda var.
Okumaya niyetim yok sizce üniversite okumalı miyim?
Cevapla