hep kötü üniversite çıkıyorsa oraya gitmek mi yoksa okumamak mı daha mantıklı?
hiç okumamak
kötü bi üniversitede okumak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
hep kötü üniversite çıkıyorsa oraya gitmek mi yoksa okumamak mı daha mantıklı?
Hayatını idame ettirebileceğin bir meslek edinme şansın varsa, ya da konservatuvar, resim, spor gibi alanlardan yürüyebiliyorsan kötü bir üniversitede okumaya değmez, eğer bu üniversite seni hayat standartlarının bu bahsettiğim alanlardaki mesleklerden daha iyi olmasını sağlayacak bir yere taşımıyorsa. Ama başka hiçbir seçenek yoksa mecbur okumak lazım, bir şekilde meslek edinmek zorundasın.
Bence burada kişi kendine şu soruları sormalı
1. Bu üniversiteye gidersem iş bulma olanağım nedir? İş ararken bu üniversitede okuyan kişilerin şansı nedir
2. Bu unide iyi eğitim alabilir miyim?
3. Kötü üniversitede olsam bile beni ileri seviyeye taşıyacak bilgileri üniversite dışından alabilir miyim?
Boş üniversite okuyup zamanı çöpe atmak yerine Bir sene daha çalışıp fedakar olursan güzel bir üniveristeye gidip istediğin bölümü okursun. Zaman clk kıymetli boşa harcanan her bir gün her bir zaman aleyhimize işliyor maalesef...
Cevap
65Cevap
Kötü bir üniversitede okumak
Okumamak daha mantıklı, şöyle ki istemediğin bir bölüm ya da ünivi okuyup mezun olduğun zaman tekrar sınava girip şansını denemek istediğin zaman puan yarı yarıya düşürülüyor. Bence istediğin bölüm ya da üniv için okumayip tekrar sınava girmek çok daha mantıklı bir tercih
Hiç okumamak derken üniversite eğitimini mi kastediyorsun sadece? Yoksa sıfırdan genel egitimi mi?
Üniversite diploması o an için önünüzde daha iyi bir seçenek yoksa alınmalıdır diyorum. Kötü bir okul da olsa hiç umulmayan bir anda işe yarayabiliyor.
Ben de zamanında kötü bir fakülteye gitmeyeyim diye liseden sonra devam etmediğime pişman oldum. Aöf bile okusam işime yarardi benim yarım potansiyelde bile olmayan insanlar bana amirlik yapmazdi.
Tamam üniversiteyi sana bir vizyon katıyor bu doğru. Belki de ilk defa girebileceğin bir ortam ama son değil. Yani demek istediğim şu; kötü bir üniversite okumaktansa, hayatın başka bir evresinde de bu tecrübeleri kazanabiliriz
Elinde bir kağıtın olsun diploma çok önemlidir her yerde diploma soruyorlar bir işe gireceğin özellikle de kötü olsun ama yinede oku ama bana göre kötü bir bölüm okul yoktur
Kötü yerde eğtim almak şöyle anlatmak gerekirse binayı yamuk inşa etmek hiç inşa etmemektek daha iyidir
Sonra o inşaatı düzeltmek için de büyük maliyetler ödersin
Uğruna çalışıp emek vermek isteyeceğin bir bölüm değilse okumak zaman ve maddiyat kaybı. A101 kariyeri olmak daha mantıklı. Simdi herkes üniversite mezunu
Kötü bi üniversiteye gidip para kaybetmektense ve sürünmektense. Gencken calısıp bir seyler yapmaya calısılmali
Kötü üniversitede okuyup hem zaman kaybedip hem sinir stres yapıcağıma hiç okumayıp tatil yapar kafa dinlerim
Günümüzde Türkiye'de üniversite okumak mantıksız (çok iyi üniversiteler hariç) .
Bence, bir alan seçip bununla alakalı gerek online, gerek kaliteli akademilerden eğitim alıp, meslek hayatına atılmak gerekiyor.
Bu devirde üniversite okumamak büyük bir eksikliktir
Kötü üniversite de olsa o ortamı yaşamak gerek bence
kötü üniversite okuyup kötü olacagına hiç okuma daha iyi
Sonucu olmayan her şey bir vakit kaybıdır...
Kötü bir üniversiteye gidip vakit kaybedeceğine gidip bir meskek öğrenmek daha iyi ve mantıklı bence
Eğer bölüm istediğim bölümse üniversitenin önemi yok.
Buradaki yorumlara aldanma. Okumanın kötüsü bile iyidir. Yeterince çabaladıysan ve iyi bir yer tutturamıyorsan mutlaka bir lisans eğitimin olsun. Tabi bu esnada da boş durma. Kendini farklı alanlarda geliştir. Hiçbir şey kaybetmezsin.
İş başvurusunda bulunacağınız zaman eğitim seviyeniz ve meslek dalınız iş tecrübeniz soruluyor meslek edinmek için de kötü bir üniversite dahi olsa okumuş olmanız önem arz eder.
Okuyan da asgari kazanıyor artık ve kasiyerlik, garsonluk vs yapıyor. Boşa masrafa gerek yok. Meslek öğrenecek kısa bi kurs, ardından işe başlamak mantikli
Hic okumamak degerli zamani bosa heba etmemek lazim ben 7 yil okudum hala tek ders ten adam geçirmiyor donem uzadi zaten bolumun de atamasi pek olmadi bu sene
Kadınlar için çok önemli değil evlenirsin eşin sana hertürlü bakar erkek adaylar için kesinlikle okumayıp genç yaşta hayata atılsınlar yoksa sonu hüsran oluyor denendi
o dönemler eskide kaldı artık ekonomik kriz var kapitalizm dünyaya hâkim o yüzden kadın evde durur kocası çalışır gibi bir durum yok iki taraf da çalışırsa anca o şekilde ev geçindirilebilir. yani kadın da okumak zorunda, kocanın eline bakması için kocanın aşırı zengin olması lazım o da türkiye'de yok zaten xd
Kadınlar için çok önemli değil dedim okumasınlar demedim bi kadının okuyup mesleğini eline alması çok saygı duyduğum bir eylem ve böyle kadınların hayata bakış açılarının daha geniş bir çerçeveden baktığını görüyorum Buda hoşuma gidiyor fakat erkekler için eğer ailenin durumu çok iyi değilse işsizlik garantili bölümleri okuyup hem kendileri zaman kaybediyor hem aileleri için yük oluyor işin özü üni okumak için değil gerçekten ekonomik olarak kendine getirisi olcak bir bölümü okuyup o yönde kendilerini geliştirmelerini tavsiye ederim sonra 26 27 yaşlarına gelip üniversite diploması elinde işsiz ve sermayesiz ortada kalmak insanı gerçekten hayattan soğutuyor
hiç okumamak. kötü bir üniversitenin bana katacağı hiçbir şey olmaz, kendi kendimi geliştiririm daha iyi.
Saçma bir okul veya bölüm okumaktansa boşa zaman olarak görüyorum ben. Bi işe girer çabalr meslek sahıbı olurum.
Kötü üniversite yoktur. Her üniversite insana vizyon ve sosyal beceri katar. Okumamak gibi bir secenek olamaz.
Ders çalıştıysam o sene gerçekten adam akıllı en kötü de olsa giderim. Okumayacaksan da iş hayatına atılmalısın bence.
Uggfff ben hiç okumamaktan ve kötü üniversiteden dayanılmaz biçimde nefret ediyorum nefffreeeeett!
Bence okumaya kötüde olsa bir yerden başlamak önemli.. Yani kötü de olsa okunmasından yanayım..
bu ülkede okuma cahil kal para onlara akıyor
Okumayıp meslek sahibi olmak hepsinden iyi okuyanlar ne oluyor
İşe yaramaz bölümdense evde oturmak daha iyi.
Kötü bir üniversitede okumak çünkü bari iyi kötü bir diploman var
okumuşken iyi bir üniversitede oku artık üniversite okumanın da anlamı kalmadı çünkü
Düzgün bir yer kazanmadıysak okumanın çok anlamı yok gibi.
Hiç okumamak okadar para zaman. Bosuna gider. Git caliş daha iyi
Kötü olsun senin olsun. Çünkü o kağıt ileride önünü açabilir.
İstediği kadar kötü olsun diploma almak yeterli bence
Bu devirde myo'lara gitmek daha mantıklı bana göre.
İkiside kötü. Hiç okumazsan cahil derler, kötü yerde okusan da bi işe yaramaz
Bu devirde maalesef ki hiç okumamak okumanın bir değeri kalmadı artık okumamış bir insan da kendini geliştirip iyi bir işe sahip olabilirken ya da zengin okumuş adam kpss sınav tecrübe derken kaybediyor
Üniversite okumadım ticarete atıldım ve çok memnunum😎
kötüde olsa okumak. okumaktan zarar gelmez. Erkekler için daha farklı bi durum 4 yıl boşa örgün okuyacağına açıktan okuyup hemde işe girip çalışmak daha iyidir.
Kötü bir üniversitede okuyup işsiz kalacagıma ve boş yere kafa patlatacagıma işte çalışırım okumam daha mantıklı
Bana birsey ogretmedikten sonra ne işim vardı zaman kısıtlı değerli zamanimi boşa harcamaya gerek yokki
Iyi bir iş daha güzel ünv okumaktan
okumak a101 e kasiyer olmaktır.
En iyisi olmak için çalışmak
Meslek öğrenirsen iyidit
meslek öğren daha iyi her ünivrsite okunmaz
Bölüm iyiyse okunur neden olmasın önemli olan bölüm
Zaman kaybı! Mesleğe erken atılıp ilerlemek daha mantıklı.
Cahillikten iyidir, ne geldiyse başımıza cehaletten gelmedimi.
üniversite okurum çeker giderim işimi bulur kadın olurum sonrası yok zaten
Diplomayı al temelini de sağlam tut
Okumak her türlü okumak bir şekilde okumak
en azından diploma var
Daha iyisi için çalışmak tabiki.
Şartlara göre değişir
Okumak her zaman iyidir.
Hiç okumamak daha iyi inan bana
hiç okumamaktan iyidir...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?