Eğitim & Kariyer Günaydın☀️ Kürkçü dükkanına dönüşler yapıldı mı, mesai başladı mı? Alaçatı_mavisi Takip Et Master Yaş: 37 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 24 Yapay Zekaya Sor Tatil bitti kürkçü dükkanına dönüşler yapıldı mı yoksa tatile devam mı?Dili boyundan uzun olanlar kısa kaldığı yere fitne saçarlar 😎 Günün sözü olsun✌️ Günaydın☀️ Kürkçü dükkanına dönüşler yapıldı mı, mesai başladı mı? Cevapla Tatil Soruları Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı. Sıkıcı geçiyor gün 1 0 Yorumla
efulimmm88 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Nihahah gülüşü atayım şuraya 😈 siz tatilden dönün ben cıkıcam şimdi tatile 😎😃 1 2 Yorumla Alaçatı_mavisi +1 yıl Erol taş sen mi geldin😂 Yorumla efulimmm88 +1 yıl Yorumla
Wonfe Takip Et Xper 7 Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl Bizim firma 9 gün yaptı tatili :) bu hafta da tatil bizde. 1 2 Yorumla Alaçatı_mavisi +1 yıl Ne firmalar var be Yorumla Wonfe +1 yıl Darısı başına :) Yorumla
tiryakinimtiryakin Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Evet, başladı maalesef..Perşembe perişanlık.. 😄 1 2 Yorumla Alaçatı_mavisi +1 yıl Cuma mubarek gün Yorumla tiryakinimtiryakin +1 yıl Yarın ola hayrola.. 😄 Yorumla
Cassie_Robichaud Takip Et Master Yaş: 39 , eic 99% +1 yıl Günaydınnnn 🎈 evet ben an itibariyle kürkçü dükkanım olan ksye döndüm ve ilk görüşümü paylaşıyorum bismillahh 😄 1 0 Yorumla
guapomorena Takip Et Master Yaş: 43 , eic 100% +1 yıl Günaydın.Günün sözünü de aldık.Çalışıyoruz. 1 0 Yorumla
Messby Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 56% +1 yıl Kürkçü dükkanından ayrılmadım, hâlâ kürkçü dükkanındayım. Jznsj 1 0 Yorumla
ahhbukizlar Takip Et Master Yaş: 41 , eic 31% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 1,8b cevap paylaştı. Oldu oldu.. doğru diyon, g. tü yere yakın olanlardan korkulur 1 0 Yorumla
Kimbukimberly Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 49% +1 yıl Evet mecburi dönüş yapıldı bugün çalışıyorum ama 3 gün daha izinliyim. 1 0 Yorumla
ƛԼƠƝЄƜƠԼƑ Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Uzun süre sonra gündüz mesaisine başladım. Hayırlısı olsun bakalım 1 0 Yorumla
lenii Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 886 cevap paylaştı. çalışmak ne güzelmiş diyeyim ben ((:günaydın 1 0 Yorumla
YELELİ Takip Et Bilge Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Biraz bağcılar aforizması gibi olmuş :D 1 4 Yorumla Alaçatı_mavisi +1 yıl Bagcilar aforizmasi ne oluyor aydinlatirmisinz Yorumla YELELİ +1 yıl Tabi hemen görselle destekliyorum :Dhttps://imgyukle.com/i/RmJOEY Yorumla Alaçatı_mavisi +1 yıl Hmmm ilginçmiş bagcilar ve aforizmasini bilmiyorum bile Yorumla YELELİ +1 yıl Daha neler var neler hiç denk gelmemek akıl sağlığı için büyük önem arz ediyor :d Yorumla
PromisedLand Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Buranın ederi ne kadar 😂 1 1 Yorumla Alaçatı_mavisi +1 yıl Çook😂 Yorumla
İstanbul_bey Takip Et Master Yaş: 41 , eic 99% +1 yıl Azıcık şurda yatim birazda şurada 😂 2 0 Yorumla
Sakaryalim Takip Et Master Yaş: 37 , eic 38% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 697 cevap paylaştı. Kürkçü dükkânından hiç ayrılmadım ki. 😂😂😂 2 0 Yorumla
Dördüncümurat4 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 98% +1 yıl Yok daha başlamadı yatıyorum şimdilik 😇 1 0 Yorumla
emre00 Takip Et Mentor Yaş: 41 +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 2,8b cevap paylaştı. Günaydın, yataktayım daha 1 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 , eic 52% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 4,5b cevap paylaştı. Her şey eski düzen 1 0 Yorumla
_snow_ Takip Et Master Yaş: 43 , eic 73% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 532 cevap paylaştı. başladık işe 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
30Cevap
Sıkıcı geçiyor gün
Nihahah gülüşü atayım şuraya 😈 siz tatilden dönün ben cıkıcam şimdi tatile 😎😃
Erol taş sen mi geldin😂
Bizim firma 9 gün yaptı tatili :) bu hafta da tatil bizde.
Ne firmalar var be
Darısı başına :)
Evet, başladı maalesef..
Perşembe perişanlık.. 😄
Cuma mubarek gün
Yarın ola hayrola.. 😄
Günaydınnnn 🎈 evet ben an itibariyle kürkçü dükkanım olan ksye döndüm ve ilk görüşümü paylaşıyorum bismillahh 😄
Günaydın.
Günün sözünü de aldık.
Çalışıyoruz.
Kürkçü dükkanından ayrılmadım, hâlâ kürkçü dükkanındayım. Jznsj
Oldu oldu.. doğru diyon, g. tü yere yakın olanlardan korkulur
Evet mecburi dönüş yapıldı bugün çalışıyorum ama 3 gün daha izinliyim.
Uzun süre sonra gündüz mesaisine başladım. Hayırlısı olsun bakalım
çalışmak ne güzelmiş diyeyim ben ((:
günaydın
Biraz bağcılar aforizması gibi olmuş :D
Bagcilar aforizmasi ne oluyor aydinlatirmisinz
Tabi hemen görselle destekliyorum :D
https://imgyukle.com/i/RmJOEY
Hmmm ilginçmiş bagcilar ve aforizmasini bilmiyorum bile
Daha neler var neler hiç denk gelmemek akıl sağlığı için büyük önem arz ediyor :d
Buranın ederi ne kadar 😂
Çook😂
Azıcık şurda yatim birazda şurada 😂
Benim mesaim hiç bitmemişti
Kürkçü dükkânından hiç ayrılmadım ki. 😂😂😂
Evet mesai başladı hemde feci
365 gün 7/24 tatile devam
Dönüşü dün yaptım, bugün rutin bir gün.
Günaydın arkadaşım selamlar, sevgiler
Günaydınlar
Sormayınya maalesef öyle
Maalesef uyanıp geldik yine işe
Evet ölüdeniz çeşme alaçatı yaptım
Birazdan kahvaltı yapıp cıkacağım
Evde sıkılmıştım evet
Yok daha başlamadı yatıyorum şimdilik 😇
hiç ara vermedim ki :)
Günaydın, yataktayım daha
Enayi gibi çalışmaya devam
Her şey eski düzen
Günaydın yatış ben
Birazdan işe gidicem
Gunaydınn
başladık işe
Evet devam
Pazar günü döneceğim
Terkedenedikki