Zoru nasıl başarabilirim? Umudumu kaybetmek üzereyim?

Lise 3 teyim matematik temelim 0 diger derslerim gayet iyi kendime çok güvenirim her konuda... cocukluktan beri tek hayalim var iyi bir polis olmak elimden geleni yapıyorum matematik olmayınca polis olamam hayatta tek pismanlıgım oldu matematigi sevmemem simdi o kadar arıyorumki gecmise gidip bastan baslamak istiyorum kendimi toparlıyorum temel kavramlardan baslamak istiyorum anlamayınca kendimi gerizekalı gibi hissediyorum ağlıyorum kendimi kaybediyorum calısmayı bırakıyorum. Güclu bir kızım ben kolay kolay yıkılmam ne yapıcam ben bana bir yol gösterin lütfen?
Zoru nasıl başarabilirim? Umudumu kaybetmek üzereyim?
Cevapla