Fizik geometri ve matematik için öneriniz var mı?

Gerçekten bıktırdı artık. Hele fizik. Sayısal seçtiğim güne lanet okumama neden oluyor. Ne yaptıysam halledemedim. İnternetten eğitim seti aldım oradan çalışıyorum, onu da zar zor anlıyorum. Kimya biyoloji falan o kadar zor gelmiyor ama fizikten cidden nefret ediyorum. Matematikte de konuyu bilsem yeni nesil yapamıyorum. Ders alıyorum ama derste zaten konu öğreniyorum, yeni nesil bende biten bir şey. Adam parabolü alıyor saçma sapan şekillere sokuyor mesela. Geometride soruyu göremiyorum, kuralı bilmek yetmiyor onda da değişik sorular var. Keşke zamanında daha çok çalışsaydım diyorum da demenin bir faydası yok. Bu saatten sonra ne yapabilirsem. Sevmediğim, yapamadığım için ister istemez erteliyorum, o da sıkıntı çünkü anlamayınca inanılmaz üzülüyorum. Ama kaçmamam lazım, şimdi en fazla çalıştığım dersler fizik geo mat ama olmuyor. Öneriniz var mı, zamanında bu derslerde iyi olanlar tavsiye verebilir mi, nasıl hallettiniz? Gerçekten yardıma ihtiyacım var, şu saatte oturdum sağ el kuralı videosu izliyorum (ama tabii ki anlamıyorum).
Fizik geometri ve matematik için öneriniz var mı?
Cevapla