Direksiyon sınavında kaldım ikincisi ortalama ne kadar süre sonra olur?

Herkes sinyali unuttuğu icin kalmış bu yüzden direksiyon hocam da sinyallere cok dikkat et sakin ol filan dedi bende öyle yapmaya çalıştım sürekli sinyalleri unutmadim ama parkurun yarısını bile tamamlamadan rampada durduj geri çaliştıramadim stop etti debriyajdan ayağımı hızlı çektiğimi düşünüp tekrar denedim yine çaliştıramayinca sınav bitti zaten arkadaki komisyon üyesi de vitesi 1 e atmayı unuttun kalkış vitesi 1dir dedi sürüşün gayet güzel sinyallere dikkat ediyorsun rampada kalkışa çalış ikincide geçersin dedi ama park kısmına bile gelemedik yani ikincide geçer miyim bilemiyorum
Direksiyon sınavında kaldım ikincisi ortalama ne kadar süre sonra olur?
Cevapla